Καραμπόλα 50 οχημάτων στην Εγνατία: Συγκλονίζουν οι μαρτυρίες οδηγών

Διαλυμένα αυτοκίνητα, εγκλωβισμένοι πολίτες, πολύωρη ταλαιπωρία με φόντο ένα θολό τοπίο. Αυτές είναι οι εικόνες που καταγράφηκαν το πρωί στην Εγνατία Οδό από την απίστευτη καραμπόλα που προκάλεσε η πυκνή ομίχλη στο ρεύμα κυκλοφορίας από Βέροια προς Κοζάνη. Οχήματα άρχισαν να συγκρούονται το ένα με το άλλο, σε μία καραμπόλα 50 οχημάτων.

Η κοπέλα η φίλη μου ήταν εγκλωβισμένη για πάνω από 40 λεπτά. Σοκ, εκεί που είσαι ξαφνικά σταματημένος βλέπεις το αυτοκίνητο να χτυπάει στις μπάρες. Μόλις βγήκα από το αυτοκίνητο είδα κόσμο κάτω” είπε αυτόπτης μάρτυρας.

Η Εγνατία Οδός μας προειδοποίησε με μια ταμπελίτσα “προσοχή ομίχλη”. Καμία άλλη μέριμνα. Τα μισά τα φώτα γύρω μας είναι σβηστά. Μια κατάσταση απαράδεχτη για άλλη μια φορά στους ελληνικούς δρόμους” τόνισε ένας εκ των εμπλεκομένων στο ατύχημα.

Συνολικά 15 άνθρωποι νοσηλεύονται ελαφρώς τραυματισμένοι. Εννέα ασθενοφόρα και οκτώ οχήματα της πυροσβεστικής έφτασαν αμέσως στο σημείο, ενώ άμεση ήταν η κινητοποίηση και της Πολιτικής Προστασίας. Οι μάρτυρες του πρωτοφανούς περιστατικού τονίζουν ότι από θαύμα δεν χάθηκαν ανθρώπινες ζωές.

Πρόλαβα να βγάλω αλάρμ αλλά από πίσω συνεχίζανε συγκρούσεις και γλιτώσαμε μια νταλίκα που ερχόταν με έναν Τούρκο οδηγό που πρόλαβε και σταμάτησε. Αλλιώς θα μας έκανε όλους κιμά” είπε ένας οδηγός.

Λεωφορεία του ΚΤΕΛ και της Περιφεριακής Υπηρεσίας μετέφεραν τους επιβάτες των οχημάτων, μεταξύ των οποίων και ξένοι πολίτες, σε ασφαλή σημεία, ενώ είχε κανονιστεί κατάλυμα για τη διαμονή τους και την διατροφή τους.

Ρεπορτάζ: Δέσποινα Αμαραντίδου, Μάκης Νασιάδης

Φωτό: Αναστάσιος Μαρθίδης

Όλες οι Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο,  στο ertnews.gr
Διάβασε όλες τις ειδήσεις μας στο Google
Κάνε like στη σελίδα μας στο Facebook
Ακολούθησε μας στο Twitter
Κάνε εγγραφή στο κανάλι μας στο Youtube
Προσοχή! Επιτρέπεται η αναδημοσίευση των πληροφοριών του παραπάνω άρθρου (όχι αυτολεξεί) ή μέρους αυτών μόνο αν:
– Αναφέρεται ως πηγή το ertnews.gr στο σημείο όπου γίνεται η αναφορά.
– Στο τέλος του άρθρου ως Πηγή
– Σε ένα από τα δύο σημεία να υπάρχει ενεργός σύνδεσμος