Χρ. Σπίρτζης: Θα ελεγχθούν όλες οι διαφημιστικές δαπάνες από τους εποπτευόμενους φορείς του υπουργείου

Την διερεύνηση όλων των δαπανών διαφημιστικού και επικοινωνιακού περιεχομένου των τελευταίων ετών από όλους τους εποπτευόμενους φορείς του υπουργείου του από την οικονομική αστυνομία, ζήτησε με επιστολή του προς τον αν. υπουργό Προστασίας του Πολίτη Νίκο Τόσκα, ο υπουργός Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων.

Ο Χρήστος Σπίρτζης κατά τη διάρκεια συνέντευξής του στο τηλεοπτικό κανάλι SBC προανήγγειλε επίσης την έναρξη διαλόγου με τους φορείς των ιδιωτικών ραδιοφωνικών σταθμών από αύριο Παρασκευή, καθώς μαζί με τον υπουργό Επικρατείας Νίκο Παππά, έχουν καλέσει αύριο την Ένωση Ιδιωτικών Ραδιοφώνων Αττικής για να ξεκινήσει η συζήτηση για το ραδιόφωνο.

Αναφερόμενος στους ελέγχους από την οικονομική αστυνομία αλλά και στο κύκλωμα των εκβιαστών, σημείωσε ότι είναι απίστευτο να χρησιμοποιούνται ΜΜΕ με τέτοιο τρόπο. Αν αληθεύουν αυτά που ακούμε, συνέχισε, μιλάμε για οργανωμένη κατάσταση από συμφέροντα που λυμαίνονται τον χώρο των ΜΜΕ και των καναλιών και τόνισε ότι δεν θα υπάρξει καμία ανοχή σε τέτοιου είδους φαινόμενα.

Απαντώντας σε ερώτηση για το αν θα είχαν θετικότερη στάση απέναντί του συγκεκριμένα sites ή εφημερίδες, εφόσον είχε ανταποκριθεί στις πιέσεις τους να λαμβάνουν διαφήμιση, ο Χρήστος Σπίρτζης σημείωσε ότι για μεγάλο χρονικό διάστημα που δεν είχαν αλλάξει οι διοικήσεις στον ΟΑΣΑ, συνέβαινε το αντίθετο.

Όπως είπε, χρησιμοποιούνταν οι φορείς εναντίον του και οι διαφημίσεις που δίνονταν, αναφέροντας για παράδειγμα, την κόντρα μεταξύ του υπουργείου του και της αλλαγής των διοικήσεων στον ΟΑΣΑ και τους δύο εποπτευόμενους φορείς. Σημείωσε δε, ότι οι δύο από τους τρεις διοικητές των οργανισμών που αντικαταστάθηκαν, πήραν πολιτικές καρέκλες στη ΝΔ.

Θα ελεγχθούν και τα «παιχνίδια» με την τηλεθέαση

Η κυβέρνηση με την οικονομική αστυνομία, εκτός του ελέγχου αν υπήρξε δίκαιη η κατανομή της διαφημιστικής δαπάνης, επιχειρεί να ελέγξει και το άλλο κομμάτι της αγοράς της διαφήμισης, από αυτούς που κάνουν τις μετρήσεις, είπε ο κ. Σπίρτζης.

«Πώς γίνεται κανάλια που είναι οι εργαζόμενοι σε απεργία να ανεβαίνει η τηλεθέαση τους την ώρα που δεν λειτουργούν. Πώς γίνεται άλλα, ξαφνικά από τη μία μέρα στην άλλη, να χάνουν το 50% της ακροαματικότητας ή της τηλεθέασης τους και τελείως τυχαία εκείνο το χρονικό διάστημα να είναι το διάστημα που μοιράζεται η διαφημιστική πίτα. Αυτά είναι θέματα που πρέπει να ανοίξουν» τόνισε ο υπουργός.

Σε λίγες μέρες ξεκινάει ο διαγωνισμός για τις τηλεοπτικές άδειες, είπε ο κ. Σπίρτζης, ενώ σε ερώτηση για πιθανές απολύσεις εργαζομένων στους τηλεοπτικούς σταθμούς, απάντησε ότι η “ταμπακιέρα” είναι αλλού.

Και στο παρελθόν, είπε, στο υπουργείο Μεταφορών έχουν ζήσει πιέσεις από εργολάβους οι οποίοι, διεκδικώντας δισεκατομμύρια, προχωρούσαν σε απολύσεις εργαζομένων στα έργα για να πιέσουν την κυβέρνηση και εκτίμησε ότι με το νέο ραδιοτηλεοπτικό τοπίο, θα αυξηθεί ο αριθμός των απασχολούμενων γιατί έχουν προβλεφθεί άλλου είδους προδιαγραφές.

Όλες οι Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο,  στο ertnews.gr
Διάβασε όλες τις ειδήσεις μας στο Google
Κάνε like στη σελίδα μας στο Facebook
Ακολούθησε μας στο Twitter
Κάνε εγγραφή στο κανάλι μας στο Youtube
Γίνε μέλος στο κανάλι μας στο Viber

Προσοχή! Επιτρέπεται η αναδημοσίευση των πληροφοριών του παραπάνω άρθρου (όχι αυτολεξεί) ή μέρους αυτών μόνο αν:
– Αναφέρεται ως πηγή το ertnews.gr στο σημείο όπου γίνεται η αναφορά.
– Στο τέλος του άρθρου ως Πηγή
– Σε ένα από τα δύο σημεία να υπάρχει ενεργός σύνδεσμος