Αυτοψία της ΕΡΤ: Με μανιβέλα κατεβαίνουν οι μπάρες σε σιδηροδρομική διάβαση στον Κολωνό

Αυτοψία πραγματοποίησε η ΕΡΤ σε άλλο ένα τρωτό σημείο του σιδηροδρομικού δικτύου της χώρας, στη συμβολή της Άγιου Μελετίου με την Λ. Κωνσταντινουπόλεως στην Αττική.

Συνεχίζοντας το οδοιπορικό της ΕΡΤ στις αφύλακτες διαβάσεις τρένων ο Κώστας Στάμου αποκαλύπτει τον κίνδυνο που διατρέχουν οδηγοί, πεζοί και επιβάτες αμαξοστοιχιών στο κέντρο της Αθήνας και ειδικότερα στην περιοχή του Κολωνού.

Μετά τον Αυλώνα και τον Άγιο Στέφανο η κάμερα της ΕΡΤ βρέθηκε σε μια φυλασσόμενη διάβαση στη συμβολή της Λεωφόρου Κωνσταντινουπόλεως με την οδό Αγίου Μελετίου, στην περιοχή του Κολωνού, σε ένα πολυσύχναστο σημείο από το οποίο καθημερινά περνούν εκατοντάδες οχήματα και πεζοί.

Και σε αυτή τη διάβαση την ευθύνη για το ανεκατέβασμα της μπάρας την έχει ένας υπάλληλος ιδιωτικής εταιρείας, ο οποίος χρησιμοποιεί τη μανιβέλα για να το κάνει. Κάθε φορά που πλησιάζει αμαξοστοιχία κατεβάζει χειροκίνητα τις μπάρες μετά από συνεννόηση με τον σταθμάρχη ή ακόμη και με τον μηχανοδηγό.

Σύμφωνα με το ρεπορτάζ στο φυλάκιο βρίσκεται συνήθως ένας υπάλληλος ιδιωτικής εταιρείας, ο οποίος είναι επιφορτισμένος με αυτό το σημαντικό καθήκον.

Για το θέμα μίλησε και ο δημοσιογράφος Κώστας Ντελέζος λέγοντας ότι «είναι αιματοβαμμένες όλες αυτές οι διαβάσεις». Και όπως είπε μιλώντας στην εκπομπή «Συνδέσεις» ο ίδιος θυμάμαι τους κατοίκους των Σεπολίων να ζητούν επί χρόνια τη βύθιση των γραμμών του τρένου στο συγκεκριμένο σημείο, γιατί έχει δύο διαβάσεις στο πολύ κοντά και εκεί έχουν γίνει άπειρα ατυχήματα.

Διαβάστε επίσης:

Ρεπορτάζ: Κώστας Στάμου | ΕΡΤ

Όλες οι Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο,  στο ertnews.gr
Διάβασε όλες τις ειδήσεις μας στο Google
Κάνε like στη σελίδα μας στο Facebook
Ακολούθησε μας στο Twitter
Κάνε εγγραφή στο κανάλι μας στο Youtube
Προσοχή! Επιτρέπεται η αναδημοσίευση των πληροφοριών του παραπάνω άρθρου (όχι αυτολεξεί) ή μέρους αυτών μόνο αν:
– Αναφέρεται ως πηγή το ertnews.gr στο σημείο όπου γίνεται η αναφορά.
– Στο τέλος του άρθρου ως Πηγή
– Σε ένα από τα δύο σημεία να υπάρχει ενεργός σύνδεσμος