Δυναμική μαθητική πορεία στο Βόλο-Ζητάμε τη ζωή που μας αξίζει

Δυναμική μαθητική πορεία πραγματοποίησαν σήμερα μαθητές και μαθήτριες σχολείων του Βόλου στο κέντρο της πόλης, με βασικό σύνθημα, «Κλείνουμε τους δρόμους για να σας ανοίξουμε τα μάτια».
Σε ανακοίνωση που διένειμαν αναφέρουν μεταξύ άλλων «…Η αδικία που υπάρχει στον κόσμο μας αηδιάζει. Πως είναι δυνατόν ένα παιδί που δεν έχει την οικονομική δυνατότητα να πάει σε κάποιο φροντιστήριο, να δώσει πανελλήνιες, από τη στιγμή που το επίπεδο των πανελληνίων ξεπερνά το επίπεδο γνώσεων που μπορεί να του δώσει το σχολείο? Κι αυτό ονομάζεται δωρεάν δημόσια παιδεία. Πως είναι δυνατόν να μιλά κάποιος για ανθρώπινα δικαιώματα, όταν έξω υπάρχουν άνθρωποι χωρίς δουλειά, χωρίς φαγητό, χωρίς στέγη, χωρίς ιατροφαρμακευτική περίθαλψη.
Δυναμική μαθητική πορεία στο Βόλο-Ζητάμε τη ζωή που μας αξίζει
Πως είναι δυνατόν να μιλά κάποιος για εργασιακά δικαιώματα, για τη σωστή και δίκαιη εργασία, όταν την ίδια στιγμή καταργούνται οι συλλογικές συμβάσεις, διαλύεται το ασφαλιστικό φέρνοντας πληθώρα προβλημάτων στο συνταξιοδοτικό, στους χώρους εργασίας, στην υγεία και σε όλους τους κλάδους που μας αφορούν άμεσα….Ζητάμε μια ζωή στην οποία δε θα χρειάζεται να δουλεύεις σαν σκλάβος για να επιβιώσεις. Μία ζωή που οι γονείς μας δε θα φοβούνται μην τους πάρουν οι τραπεζίτες το σπίτι. Μία ζωή στην οποία η εργασία θα είναι δικαίωμα κι όχι προνόμιο. Μία ζωή που δε θα χρειάζεται να σπαταλάς μια περιουσία στα φροντιστήρια για να περάσεις στην τριτοβάθμια εκπαίδευση κι από κει να βγει άλλος ένας πτυχιούχος άνεργος. Ζητάμε τη ζωή που μας αξίζει, τίποτα παραπάνω».
Όλες οι Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο,  στο ertnews.gr
Διάβασε όλες τις ειδήσεις μας στο Google
Κάνε like στη σελίδα μας στο Facebook
Ακολούθησε μας στο Twitter
Κάνε εγγραφή στο κανάλι μας στο Youtube
Γίνε μέλος στο κανάλι μας στο Viber

Προσοχή! Επιτρέπεται η αναδημοσίευση των πληροφοριών του παραπάνω άρθρου (όχι αυτολεξεί) ή μέρους αυτών μόνο αν:
– Αναφέρεται ως πηγή το ertnews.gr στο σημείο όπου γίνεται η αναφορά.
– Στο τέλος του άρθρου ως Πηγή
– Σε ένα από τα δύο σημεία να υπάρχει ενεργός σύνδεσμος