Η αυτοκινητοβιομηχανία Volkswagen, βυθισμένη στο σκάνδαλο με τις παραποιημένες εκπομπές ρύπων των πετρελαιοκίνητων κινητήρων της που μπορεί να της κοστίσει δεκάδες δισεκατομμύρια ευρώ, ανακοίνωσε σήμερα μια μείωση κατά ένα δισεκατομμύριο ευρώ τον χρόνο των επενδύσεών της στα αυτοκίνητα Volkswagen, παράλληλα με την επιτάχυνση της ανάπτυξης ηλεκτρικών αυτοκινήτων.
Η γερμανική εταιρία ανακοίνωσε ακόμη ότι θα επιταχύνει την περικοπή των εξόδων στο τμήμα της VW, που είναι το μεγαλύτερο από άποψη εσόδων, και ότι θα τοποθετεί μόνο την πιο πρόσφατη και “καλύτερη περιβαλλοντκή τεχνολογία” στα ντιζελοκίνητα οχήματα.
Η μεγαλύτερη αυτοκινητοβιομηχανία της Ευρώπης αντιμετωπίζει τη μεγαλύτερη επιχειρηματική κρίση στην 78χρονη ιστορία της μετά την παραδοχή της τον περασμένο μήνα ότι είχε εγκαταστήσει λογισμικό στα ντιζελοκίνητα οχήματα προκειμένου να παραπλανήσει τις ρυθμιστικές αρχές των Ηνωμένων Πολιτειών σχετικά με το πραγματικό επίπεδο των τοξικών εκπομπών τους.
Η γερμανική δεξαμενή σκέψης ZEW ανέφερε σήμερα πως ο δείκτης οικονομικού αισθήματος βυθίστηκε στο χαμηλότερο επίπεδό του σε έναν χρόνο, εν μέρει εξαιτίας της αβεβαιότητας που περιβάλλει την αυτοκινητοβιομηχανία, η οποία απασχολεί περισσότερους από 750.000 ανθρώπους στη χώρα και είναι μια κύρια πηγή εισοδήματος από εξαγωγές.
Ο υπουργός Οικονομίας Ζίγκμαρ Γκάμπριελ δήλωσε ωστόσο ότι δεν νομίζει πως τα προβλήματα της Volkswagen θα βλάψουν για μεγάλο διάστημα τη μεγαλύτερη ευρωπαϊκή οικονομία.
Η Volkswagen θα περικόψει τις δαπάνες στα μοντέλα, τις εγκαταστάσεις τεχνολογίας και παραγωγής του τμήματος VW κατά ένα δισεκατομμύριο ευρώ τον χρόνο μέχρι το 2019 σε σχέση με προηγούμενα σχέδια, δήλωσε ένας εκπρόσωπος, ο οποίος αρνήθηκε να πει ποια ήταν αυτά τα επενδυτικά σχέδια.
Η Volkswagen δήλωσε επίσης ότι θα επιταχύνει την ανάπτυξη ηλεκτρικών και υβριδικών αυτοκινήτων.
Πηγή: ΑΠΕ-ΜΠΕ
Κάνε like στη σελίδα μας στο Facebook
Ακολούθησε μας στο Twitter
Κάνε εγγραφή στο κανάλι μας στο Youtube
Γίνε μέλος στο κανάλι μας στο Viber
– Αναφέρεται ως πηγή το ertnews.gr στο σημείο όπου γίνεται η αναφορά.
– Στο τέλος του άρθρου ως Πηγή
– Σε ένα από τα δύο σημεία να υπάρχει ενεργός σύνδεσμος