Γαλλία – Tinder: Πώς χρησιμοποιούν την εφαρμογή γνωριμίας για να προσελκύσουν τους νέους στις κάλπες

Στην προσπάθεια μετάπεισης των νέων ψηφοφόρων στη Γαλλία στοχεύει μια ΜΚΟ, η οποία επιστρατεύει το Tinder για να τους «στείλει» στις κάλπες.

Συγκεριμένα, με δεδομένο ότι οι νέοι ψηφοφόροι στη Γαλλία φαίνεται να αδιαφορούν πλέον για τις εκλογικές αναμετρήσεις και μέχρι στιγμής τα πολιτικά κόμματα δεν έχουν βρει λύσεις για να αντιμετωπίσουν την αδιαφορία των ψηφοφόρων, η ΜΚΟ «A voté» («Έχει ψηφίσει») προτείνει μία λύση, σε συνεργασία με το Tinder, τη γνωστή ηλεκτρονική πλατφόρμα – εφαρμογή γνωριμιών.

Σημειώνεται ότι το περασμένο καλοκαίρι, στις περιφερειακές εκλογές, το ποσοστό αποχής στις ηλικίες 18 έως 25 ετών ξεπέρασε κάθε αρνητική πρόβλεψη, φτάνοντας το 87%. Αυτό σημαίνει ότι σχεδόν εννέα στους δέκα νέους ψηφοφόρους δεν θέλησαν καν να εμφανιστούν στο εκλογικό τμήμα.

Και στις τελευταίες βουλευτικές εκλογές, τον Ιούνιο του 2017, το γαλλικό υπουργείο Εσωτερικών είχε καταγράψει νέο ρεκόρ αποχής και μάλιστα για το σύνολο των ψηφοφόρων. Στον πρώτο γύρο ούτε το 50% δεν είχε προσέλθει στην κάλπη για να εκλέξει τα νέα μέλη της Γαλλικής Εθνοσυνέλευσης.

Πώς θα λειτουργεί

Το επόμενο χρονικό διάστημα και μέχρι τις εκλογές το Tinder θα προσπαθήσει να μεταπείσει εκατομμύρια χρήστες της εφαρμογής.

Έτσι, όποιος μπαίνει στο προφίλ του θα βλέπει μία ειδοποίηση που θα λέει: «Αν ετοιμάζεσαι για ραντεβού κοντά στο σπίτι σου, τότε πήγαινε να ψηφίσεις κιόλας κοντά στο σπίτι σου».

Η ειδοποίηση παράλληλα θα παραπέμπει με link στην ιστοσελίδα της ΜΚΟ «A voté», που θα δίνει περαιτέρω πληροφορίες για την επικαιροποίηση στοιχείων στους εκλογικούς καταλόγους.

«Η καταχώρηση λανθασμένων στοιχείων είναι ένα εμπόδιο για τη συμμετοχή στις εκλογές κι εμείς θέλουμε να παραμερίσουμε αυτό το εμπόδιο» δήλωσε σχετικά ο Ντόριαν Ντρέιγ, ιδρυτικό μέλος της «A voté».

Σε επόμενο βήμα της καμπάνιας, στο επίκεντρο θα βρίσκονται όχι οι εκλογικοί κατάλογοι, αλλά οι ίδιοι οι ψηφοφόροι. Οι χρήστες του Tinder θα λαμβάνουν μία νέα ειδοποίηση που θα λέει: «Η ψήφος σου μετράει. Μην προδίδεις τις πεποιθήσεις σου».

Συν τοις άλλοις, η «A voté»  θα τους υπενθυμίζει ότι μπορούν να ψηφίσουν και μέσω εξουσιοδοτημένου αντιπροσώπου. Αυτό σημαίνει με απλά λόγια ότι αν δεν προλαβαίνουν να αλλάξουν τα στοιχεία τους στους εκλογικούς καταλόγους, μπορούν τουλάχιστον να ειδοποιήσουν τους γονείς τους, ώστε να ψηφίσουν εκείνοι για λογαριασμό τους σε εκλογικό τμήμα που αντιστοιχεί στην παλαιότερη διεύθυνσή τους.

Ο εκπρόσωπος του Tinder Μπενζαμέν Πουϊγκρενιέ εμφανίζεται αισιόδοξος για την επιτυχία της σχετικής, νέας αυτής καμπάνιας.

Υποστηρίζει δε ότι τον τελευταίο καιρό το ενδιαφέρον των νέων για την πολιτική έχει αυξηθεί σημαντικά, ή τουλάχιστον αυτό δηλώνουν οι ίδιοι στο προφίλ τους.

«Τους τελευταίους 12 μήνες η πολιτική εμφανίζεται όλο και πιο συχνά στα ενδιαφέροντα που δηλώνουν τα μέλη μας», λέει. «Συγκεκριμένα, οι σχετικές αναφορές έχουν αυξηθεί κατά 59%».

Ακόμα, σε πρόσφατη έρευνα το 59% των ψηφοφόρων μεταξύ 18 και 30 ετών δηλώνει απρόθυμο να προσέλθει στην κάλπη στον πρώτο γύρο των εκλογών, στις 10 Απριλίου.

Η εταιρεία διαθέτει ήδη εμπειρία από αντίστοιχες κινήσεις ενόψει εκλογών στις ΗΠΑ, τη Βραζιλία, τη Μ. Βρετανία και τη Γερμανία.

Πάντως, η ΜΚΟ «A voté» πρόκειται να συνεργαστεί και με τον όμιλο Meta, επιστρατεύοντας ένας chatbot που θα παρακινεί χρήστες του WhatsApp να ελέγχουν τα στοιχεία τους στους εκλογικούς καταλόγους.

Πηγή: Deutsche Welle

Όλες οι Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο,  στο ertnews.gr
Διάβασε όλες τις ειδήσεις μας στο Google
Κάνε like στη σελίδα μας στο Facebook
Ακολούθησε μας στο Twitter
Κάνε εγγραφή στο κανάλι μας στο Youtube
Γίνε μέλος στο κανάλι μας στο Viber

Προσοχή! Επιτρέπεται η αναδημοσίευση των πληροφοριών του παραπάνω άρθρου (όχι αυτολεξεί) ή μέρους αυτών μόνο αν:
– Αναφέρεται ως πηγή το ertnews.gr στο σημείο όπου γίνεται η αναφορά.
– Στο τέλος του άρθρου ως Πηγή
– Σε ένα από τα δύο σημεία να υπάρχει ενεργός σύνδεσμος