Το σκάνδαλο dieselgate συνιστά θανάσιμη απειλή για την Volkswagen , δήλωσε ο Οικονομικός Διευθυντής της αυτοκινητοβιομηχανίας Hans Dieter Poetsch, δύο ημέρες πριν εκπνεύσει το τελεσίγραφο του Βερολίνου που απαιτεί λύση για τα 2.8 εκατομμύρια οχήματα που κυκλοφορούν με παράνομο λογισμικό στη Γερμανία, αναφέρει το νέο δημοσίευμα του πρακτορείου Bloomberg.
Στα βέλη της Ανγκελα Μέρκελ που για πρώτη φορά χαρακτήρισε το σκάνδαλο «δραματικό γεγονός» αλλά και του Προέδρου του Ευρωκοινοβουλίου Μάρτιν Σουλτς, ο οποίος αναφέρθηκε σε «έγκλημα κατά της γερμανικής οικονομίας», η αυτοκινητοβιομηχανία απαντά με ολοσέλιδη δημοσίευση στις γερμανικές εφημερίδες: « Δεν θα γιορτάσουμε την 25η επέτειο της γερμανικής ενοποίησης αλλά υποσχόμαστε ότι θα κάνουμε τα πάντα για να αποκατασταθεί η εμπιστοσύνη». .
Σύμφωνα με ανεπιβεβαίωτες πληροφορίες ο νέος επικεφαλής της VW, Matthias Müller αναμένεται εντός της εβδομάδας στις Ηνωμένες Πολιτείες, όπου η ποινική δίωξη κατά της αυτοκινητοβιομηχανίας αναμένεται να την επιβαρύνει με πρόστιμο 18 δισεκατομμυρίων δολαρίων.
Για αδιέξοδο προειδοποιεί ωστόσο η εφημερίδα Bild , αναφέροντας ότι το θέμα παράνομου λογισμικού σε 11 εκατομμύρια οχήματα ανά τον κόσμο, δεν θα λυθεί με αντικατάσταση «της πέτρας του σκανδάλου» δηλαδή τον κινητήρα diesel EA 189 , αφού απαιτείται αλλαγή πολλών άλλων τμημάτων, εκτός από το παράνομο λογισμικό. Λογισμικό που παραποιήθηκε γιατί οι μηχανικοί κατέληξαν ότι είναι αδύνατον να φτιάξουν μοντέλο που έχει ταυτόχρονα καθαρούς ρύπους και χαμηλή κατανάλωση, σημειώνεται επίσης στο γερμανικό δημοσίευμα.
Κι ενώ αποσύρθηκε η διαφήμιση του οικολογικού μοντέλου Τuran, o επενδυτικός όμιλος του Λονδίνου Brand Finance προειδοποιεί ότι η Volkswagen, με ονομαστική αξία μειωμένη κατά 10 δισεκατομμύρια δολάρια, πέφτει από την τρίτη θέση της παγκόσμιας κατάταξης όπου βρισκόταν πίσω από την Toyota και την BMW.
Κάνε like στη σελίδα μας στο Facebook
Ακολούθησε μας στο Twitter
Κάνε εγγραφή στο κανάλι μας στο Youtube
Γίνε μέλος στο κανάλι μας στο Viber
– Αναφέρεται ως πηγή το ertnews.gr στο σημείο όπου γίνεται η αναφορά.
– Στο τέλος του άρθρου ως Πηγή
– Σε ένα από τα δύο σημεία να υπάρχει ενεργός σύνδεσμος