Σοβαρά ερωτήματα για τις συνθήκες αστυνόμευσης, την κατάσταση του οδικού δικτύου και τα όρια ταχύτητας στον δρόμο όπου σημειώθηκε το θανατηφόρο τροχαίο στην Αρτέμιδα έθεσε ο ειδικός πραγματογνώμονας τροχαίων, Παναγιώτης Μαδιάς μιλώντας στο ΕΡΤnews και την εκπομπή ΣΥΝΔΕΣΕΙΣ. αν οι συνομιλητές σε τηλεοπτική συζήτηση, με τον Speaker 2 να παρουσιάζει ευρήματα από επίσκεψή του επί επτά ώρες στο σημείο.
Ο κ. Μαδιάς, ανέφερε πως τη Δευτέρα βρέθηκε στο σημείο του τραγικού δυστυχήματος για επτά ώρες και υπογράμμισε πλήρη απουσία ελέγχων: «Μέσα στις επτά ώρες που ήμουν εκεί δεν πέρασε ούτε μια μοτοσικλέτα της αστυνομίας. Τίποτα. Ούτε ένα περιπολικό έστω για δείγμα».
Περιέγραψε επίσης συνεχείς επικίνδυνους ελιγμούς από νεαρούς οδηγούς: «15 ετών, όλα χωρίς δίπλωμα… επίδειξη ικανότητας στη μία ρόδα», σημειώνοντας ότι διαπίστωσε ακόμη και γυναίκα οδηγό σε «χιλιάρα μοτοσυκλέτα χωρίς εξατμίσεις» που κινούνταν «πάνω από 100 χλμ/ώρα».
Ασάφεια στον χαρακτηρισμό του δρόμου – Εθνική οδός ή λεωφόρος;
Μεταξύ άλλων τόνισε ότι το συγκεκριμένο τμήμα δρόμου εμφανίζεται με διαφορετική κατηγοριοποίηση ανάλογα με την πηγή: «Στο Google χαρακτηρίζεται ως εθνική οδός… αλλού ως λεωφόρος», κάτι που καθιστά ασαφές το νόμιμο όριο ταχύτητας.
Παράλληλα ανέφερε σοβαρές ελλείψεις υποδομών: «Δεν υπάρχει οριζόντια διαγράμμιση μεταξύ των δύο ρευμάτων… οι διαβάσεις είναι στο 90% αποχρωματισμένες».
Αναλύοντας το δυστύχημα, περιέγραψε βήμα-βήμα τι δείχνει το βιντεοληπτικό υλικό: «45 μέτρα πριν τη διασταύρωση μπαίνει κάθετα ένα αυτοκίνητο μπροστά του. Ο 29χρονος οδηγός του μπλε οχήματος κάνει αποφασιστικό ελιγμό προς τα αριστερά και μετά διορθωτικό προς τα δεξιά. Το όχημα «προσκρούει στο ακινητοποιημένο όχημα, περιστρέφεται δεξιόστροφα κατά 30 μοίρες και στη συνέχεια έχουμε τη δευτερογενή πρόσκρουση στους επιβαίνοντες που ήταν έξω και ξεφόρτωναν».
Ενώ πρόσθεσε ότι η ταχύτητα του οχήματος ήταν «85 με 90 χιλιόμετρα», επισημαίνοντας ότι ακόμη και σε χαμηλότερες ταχύτητες οι πιθανότητες θανάτου είναι υψηλές: «Με 50 χλμ/ώρα πρόσκρουση σε άκαμπτο εμπόδιο έχουμε 100% θάνατο».
Με φόντο την υπόθεση, έγινε αναφορά γενικότερη οδηγική συμπεριφορά και την εφαρμογή του ΚΟΚ, υπογραμμίζοντας πως «σε άλλα κράτη ο Έλληνας τηρεί ευλαβικά τον ΚΟΚ… εδώ σβήνονται κλήσεις».
Κάνε like στη σελίδα μας στο Facebook
Ακολούθησε μας στο Twitter
Κάνε εγγραφή στο κανάλι μας στο Youtube
Γίνε μέλος στο κανάλι μας στο Viber
– Αναφέρεται ως πηγή το ertnews.gr στο σημείο όπου γίνεται η αναφορά.
– Στο τέλος του άρθρου ως Πηγή
– Σε ένα από τα δύο σημεία να υπάρχει ενεργός σύνδεσμος