Πρ. Συλ. Ιδιοκτητών Συνεργείων Αυτοκινήτων στο Πρώτο: Το νοθευμένο καύσιμο συνήθως γίνεται αντιληπτό όταν η βλάβη πια είναι σοβαρή (audio)

«Δεν είναι εύκολο να το καταλάβεις από την πρώτη στιγμή. Αυτό το καταλαβαίνεις όταν κάνεις κάποια χιλιόμετρα και μετά, μπορεί να περάσουν και μέρες που να μην το καταλάβεις γιατί συνήθως κάνουμε μικρές αποστάσεις ή όταν είσαι σε ένα μεγάλο ταξίδι ίσως το καταλάβεις, από την λειτουργία του αυτοκινήτου και από την συμπεριφορά του» επισήμανε ο Γρηγόρης Μόφορης, πρόεδρος του Συλλόγου Ιδιοκτητών Συνεργείων Αυτοκινήτων Αθηνών, Πειραιώς και Περιχώρων, μιλώντας στο Πρώτο Πρόγραμμα 91,6 και 105,8 και στην εκπομπή «Σεμνά και Ταπεινά» με τον Γιώργο Κακούση και τον Δημήτρη Πετρόπουλο, σχετικά με την εκτεταμένη επιχείρηση της ΕΛ.ΑΣ. για την πάταξη του λαθρεμπορίου καυσίμων.

Δεν είναι συχνές οι περιπτώσεις που φτάνουν στο δικό του συνεργείο αυτοκίνητα με σοβαρές βλάβες, ωστόσο υπάρχουν πάρα πολλές είπε, με μικροβλάβες, γεγονός που εξηγείται.

«Συνήθως δεν ανιχνεύεται μετά από την πρώτη στιγμή η πρόσμειξη του καυσίμου, η νοθεία τέλος πάντων, αλλά μπορεί να την ανακαλύψεις μακροπρόθεσμα και σε βάθος σε ένα βάθος χρόνου, όταν θα συσσωρευτούν οι βλάβες και θα προκαλέσουν τη μεγάλη βλάβη» ανέφερε χαρακτηριστικά ο κ. Μόφορης, εξηγώντας ότι οι προσμίξεις με διαλύτες αμφιβόλου ποιότητας γίνονται σε τέτοιες αναλογίες προκειμένου να μην επιφέρουν απευθείας σοβαρές βλάβες στα οχήματα και έτσι να μην κινδυνεύουν να γίνουν αντιληπτοί οι δράστες. Ως εκ τούτου, η ζημιά στο αυτοκίνητο γίνεται σε βάθος χρόνου σωρευτικά.

Δείτε περισσότερα στο ertflix.gr | Ακούστε περισσότερα στο ertecho.gr

«Κάθε αυτοκίνητο έχει τη δική του ποιότητα βενζίνης, είναι συγκεκριμένη. Από κει και πέρα, όταν γίνονται προσμίξεις με διάφορους διαλύτες, οι οποίοι είναι αμφιβόλου ποιότητας, χρησιμοποιούνται στη βιομηχανία και το κάνουν για λόγους κέρδους κτλ, καταλαβαίνετε ότι στο αυτοκίνητο δημιουργεί μεγάλα προβλήματα. (…) Μπορεί να είναι από μία απλή βλάβη γιατί βούλωσαν τα μπεκ της βενζίνης ή χάλασε μία τρόμπα μέχρι την καταστροφή της μηχανής μπορεί να φτάσει, αναλόγως τις προσμίξεις κτλ.» περιέγραψε ο κ. Μόφορης.

Μεταξύ άλλων, ανέφερε ακόμα, ότι σύγχρονα αυτοκίνητα τελευταίας τεχνολογίας έχουν τη δυνατότητα να ανιχνεύουν νοθευμένο καύσιμο και να σταματάνε, μπλοκάροντας τον κινητήρα.

Όλες οι Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο,  στο ertnews.gr
Διάβασε όλες τις ειδήσεις μας στο Google
Κάνε like στη σελίδα μας στο Facebook
Ακολούθησε μας στο Twitter
Κάνε εγγραφή στο κανάλι μας στο Youtube
Γίνε μέλος στο κανάλι μας στο Viber

Προσοχή! Επιτρέπεται η αναδημοσίευση των πληροφοριών του παραπάνω άρθρου (όχι αυτολεξεί) ή μέρους αυτών μόνο αν:
– Αναφέρεται ως πηγή το ertnews.gr στο σημείο όπου γίνεται η αναφορά.
– Στο τέλος του άρθρου ως Πηγή
– Σε ένα από τα δύο σημεία να υπάρχει ενεργός σύνδεσμος