Ο Οτ Τάνακ με Hyundai προηγείται στη γενική κατάταξη του Ράλι Ακρόπολις μετά τη διεξαγωγή των έξι σημερινών ειδικών διαδρομών, συνολικού μήκους 121,76 χιλιομέτρων. Ο Εσθονός παγκόσμιος πρωταθλητής του 2019 δεν σημείωσε τον καλύτερο χρόνο σε κάποια από τις σημερινές ειδικές, ωστόσο ήταν… αποτελεσματικός και πλασαρίστηκε στην πρώτη τετράδα με τις ταχύτερες επιδόσεις σε κάθε ειδική, με αποτέλεσμα να «κλείσει» το πρώτο σκέλος του ελληνικού αγώνα του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος Ράλι (WRC) ως επικεφαλής της γενικής κατάταξης. Από απόσταση… αναπνοής, ήτοι διαφορά τριών δευτερολέπτων, ακολουθεί ο Γάλλος «ομόσταυλός» του στη Hyundai, Αντριάν Φουρμό, ενώ λίγο πιο πίσω βρίσκεται ο Γάλλος οκτάκις παγκόσμιος πρωταθλητής της Toyota, Σεμπαστιάν Οζιέ (+16.9 δεύτερα), μολονότι εκκινούσε δεύτερος (πίσω από τον Έλφιν Έβανς που… καθάριζε το δρόμο) στις σημερινές ειδικές. Ο Φουρμό «έγραψε» τον καλύτερο χρόνο σε τρεις από τις έξι ειδικές της ημέρας, ο Οζιέ σημείωσε δύο «πρωτιές», ενώ ταχύτερος οδηγός στην τελευταία σημερινή ειδική ήταν ο -νικητής του Ράλι Ακρόπολις για το 2022 και το 2024- Τιερί Νεβίλ.
Αξίζει να σημειωθεί ότι εκτός της πρώτης πεντάδας βρίσκονται οδηγοί της κατηγορίας Rally1 που υποχρεώθηκαν να σταματήσουν για να αλλάξουν κλαταρισμένα ελαστικά, με τους τρεις εξ αυτών να είναι μέσα σε απόσταση τεσσάρων δευτερολέπτων. Ένας εξ αυτών, ο Μάρτινς Σεσκς, ήταν ένατος στη γενική, αλλά δεν εκκίνησε στην τελευταία ειδική της ημέρας, λόγω τεχνικού προβλήματος, ενώ ο Σάμι Παγιάρι εγκατέλειψε με τεχνικό πρόβλημα, ενώ ήταν πέμπτος στη γενική.
Από ελληνικής πλευράς, ο Ιορδάνης Σερδερίδης με το εργοστασιακό Ford Puma Rally 1 ολοκλήρωσε το πρώτο σκέλος του Ράλι Ακρόπολις έχοντας διαφορά 8 λεπτών και 22.5 δευτερολέπτων από τον Τάνακ.
Η ημέρα ξεκίνησε με τον… καλύτερο τρόπο για τον Σεμπαστιάν Οζιέ (ο οποίος «συγκατοικούσε» με τον Οτ Τάνακ στην κορυφή της κατάταξης μετά την χθεσινή υπερειδική), καθώς σημείωσε τον ταχύτερο χρόνο στην πρώτη σημερινή ειδική (Άγιοι Θεόδωροι 1) και τέθηκε επικεφαλής στη γενική. Ο Παγιάρι ήταν επτά δέκατα του δευτερολέπτου πιο αργός από τον Γάλλο και ο Νεβίλ κατετάγη τρίτος (+1.1 δεύτερα από τον Οζιέ), με το Ράλι Ακρόπολις να επιβεβαιώνει από το ξεκίνημα τον… σκληρό χαρακτήρα του, καθώς οι Τακαμότο Κατσούτα, Τζόσουα ΜακΕρλίν και Σεσκς είχαν κλατάρισμα ελαστικού κι έχασαν πολύτιμο χρόνο.
Ο Φουρμό ήταν ο ταχύτερος στην δεύτερη ειδική της ημέρας (Λουτράκι), με αποτέλεσμα να «σκαρφαλώσει» στην δεύτερη θέση της γενικής, 4,2 δευτερόλεπτα πίσω από τον Νεβίλ, καθώς ο Οζιέ έχασε χρόνο λόγω θέσης εκκίνησης και, τερματίζοντας μόλις έβδομος, «έπεσε» στην τρίτη θέση.
Ο Οζιέ κατάφερε να σημειώσει τον ταχύτερο χρόνο στο δεύτερο πέρασμα της ειδικής Άγιοι Θεόδωροι, μολονότι είχε κλατάρισμα στο εμπρός αριστερό ελαστικό στα τελευταία 200 μέτρα, και… επέστρεψε στην κορυφή της γενικής, έχοντας προβάδισμα 6.1 δευτερολέπτων από τον Τάνακ, ενώ την πρώτη τριάδα συμπλήρωσε ο Φουρμό (+14.4 δεύτερα από τον Οζιέ). Την ίδια ώρα, ο Νεβίλ είχε κλατάρισμα και έχασε χρόνο, με αποτέλεσμα να πέσει έκτος στη γενική.
Ο Φουρμό ήταν ο ταχύτερος οδηγός στην πρώτη απογευματινή ειδική (Θήβα), αφήνοντας δύο δέκατα του δευτερόλεπτου πίσω του τον Τάνακ, ενώ ο Οζιέ τερμάτισε τρίτος, μένοντας 3.4 δεύτερα πίσω από τον συμπατριώτη του. Έτσι, ο οκτάκις παγκόσμιος πρωταθλητής διατηρήθηκε επικεφαλής στη γενική, ωστόσο το προβάδισμά του έναντι του Τάνακ μειώθηκε στα 2.9 δευτερόλεπτα, με τον Φουρμό να βρίσκεται 11 δεύτερα πίσω από τον Οζιέ. Ο Νεβίλ είχε κλατάρισμα για δεύτερη διαδοχική ειδική και έχασε δύο λεπτά.
Στη δεύτερη απογευματινή ειδική (Στείρι) υπήρξε αλλαγή στην κορυφή της γενικής, καθώς ο Φουρμό σημείωσε την ταχύτερη επίδοση, με τον Τάνακ να είναι 3.1 δευτερόλεπτα πιο αργός, την ώρα που ο Οζιέ έχασε χρόνο «καθαρίζοντας» το δρόμο και περιορίστηκε στην έκτη θέση, μένοντας 16.1 δεύτερα πίσω από τον Γάλλο οδηγό της Hyundai. Έτσι, ο Τάνακ τέθηκε επικεφαλής στη γενική με δεύτερο τον Φουρμό (+5.0 δεύτερα), ενώ ο Οζιέ «έπεσε» στην τρίτη θέση (+10.1 δευτερόλεπτα). Πριν την έναρξη της ειδικής εγκατέλειψε λόγω τεχνικού προβλήματος ο Παγιάρι, ο οποίος ήταν πέμπτος στη γενική. Από την πλευρά του, ο Κάλε Ροβάνπερα ήταν τέταρτος στη γενική, αλλά έχασε δύο λεπτά, καθώς σταμάτησε μέσα στην ειδική για να αλλάξει ένα κλαταρισμένο ελαστικό.
Ο Νεβίλ ήταν ο ταχύτερος οδηγός στην τελευταία σημερινή ειδική (Ελάτεια), αφήνοντας στις επόμενες δύο θέσεις τους Φουρμό (+1.9 δευτερόλεπτα) και Τάνακ (+3.9 δεύτερα), με αποτέλεσμα ο Εσθονός να παραμείνει επικεφαλής στη γενική και ο Γάλλος δεύτερος, τρία δευτερόλεπτα πίσω. Από την πλευρά του, ο Οζιέ σημείωσε την έκτη επίδοση στην ειδική (+10.7 δεύτερα), με αποτέλεσμα η διαφορά του από τον Τάνακ να «ανοίξει» στα 16.9 δευτερόλεπτα με την ολοκλήρωση του πρώτου σκέλους.
Το Ράλι Ακρόπολις συνεχίζεται αύριο (28/6) με τρεις επαναλαμβανόμενες ειδικές (Παύλιανη 1 & 2, Καρούτες 1 & 2, Οινοχώρι 1 & 2) συνολικού μήκους 123,44 αγωνιστικών χιλιομέτρων.
Η πρώτη δεκάδα της γενικής κατάταξης του Ράλι Ακρόπολις, μετά την ολοκλήρωση της σημερινής (27/6) ημέρας έχει ως εξής:
- Οτ Τάνακ (Εσθονία/Hyundai) 1 ώρα 25:07.4
- Αντριάν Φουρμό (Γαλλία/Hyundai) + 3.0
- Σεμπαστιάν Οζιέ (Γαλλία/Toyota) + 16.9
- Έλφιν Έβανς (Μ. Βρετανία/Toyota) + 1:21.5
- Γκρεγκουάρ Μίνστερ (Λουξεμβούργο/Ford) + 1:43.3
- Τακαμότο Κατσούτα (Ιαπωνία/Toyota) + 2:34.3
- Κάλε Ροβάνπερα (Φινλανδία/Toyota) + 2:38.1
- Τιερί Νεβίλ (Βέλγιο/Hyundai) + 2:38.3
- Όλιβερ Σόλμπεργκ (Σουηδία/Toyota) + 2:48.4 –Κατηγορία WRC2–
- Καγετάν Καγετάνοβιτς (Πολωνία/Toyota) + 3:41.8 –Κατηγορία WRC2–
Κάνε like στη σελίδα μας στο Facebook
Ακολούθησε μας στο Twitter
Κάνε εγγραφή στο κανάλι μας στο Youtube
Γίνε μέλος στο κανάλι μας στο Viber
– Αναφέρεται ως πηγή το ertnews.gr στο σημείο όπου γίνεται η αναφορά.
– Στο τέλος του άρθρου ως Πηγή
– Σε ένα από τα δύο σημεία να υπάρχει ενεργός σύνδεσμος