Ρέθυμνο: Αξιοποίηση κλειστών περιπτέρων ως υπαίθριες βιβλιοθήκες ή ως καλλιτεχνικά κιόσκια

Συνεργασία με μαθητές του 2ου Δημοτικού σχολείου Ρεθύμνου, είχαν την π. Τετάρτη ο Δήμαρχος Γιώργος Μαρινάκης και ο Αντιδήμαρχος Καθημερινότητας της πόλης και των προαστίων Θωμάς Κρεβετζάκης.

Ρέθυμνο: Αξιοποίηση κλειστών περιπτέρων ως υπαίθριες βιβλιοθήκες ή ως καλλιτεχνικά κιόσκια

Η επίσκεψη των μαθητών εντάχθηκε στο πλαίσιο στο πλαίσιο του προγράμματος του σχολείου για την ανάπτυξη δεξιοτήτων ζωής (Life skills) και την ενδυνάμωση του μαθητή ως ενεργού πολίτη. Στο πλαίσιο της συνεργασίας τους με τους μαθητές και δασκάλους του 2ου Δημ Σχολείου, ο Δήμαρχος και ο Αντιδήμαρχος διερεύνησαν τη δυνατότητα επανάχρησης, με την μορφή ανοικτής ανταλλακτικής βιβλιοθήκης, περιπτέρων που η θέση του έχει καταργηθεί και πρόκειται να απομακρυνθούν .

Πρόθεση του Δήμου είναι η διατήρηση ενός τουλάχιστον περιπτέρου, σε κάθε δημοτική ενότητα, ώστε μετά από την αισθητική και λειτουργική αποκατάσταση της υποδομής, αυτό να λειτουργήσει είτε ως ανοικτή ανταλλακτική βιβλιοθήκη είτε ως περίπτερο προβολής των δράσεων του σχολείου της εκάστοτε περιοχής.

Παράλληλα, συζητείται η ιδέα τοποθέτησης έργων τέχνης εξωτερικού χώρου, στη θέση που θα ελευθερωθεί από την απομάκρυνση των υπόλοιπων περιπτέρων.

Επιπλέον, στο πλαίσιο μιας οργανωμένης προσπάθειας αναβάθμισης και ανάδειξης εναλλακτικών χρήσεων του δημόσιου χώρου, ενίσχυσης της εικόνας της πόλης αλλά και ενθάρρυνσης της καλλιτεχνικής έκφρασης και των εκπροσώπων της, εξετάζεται η δυνατότητα μετατροπής των χώρων αυτών σε μια καλλιτεχνική βάση για τη δημιουργία έργων τέχνης .

Όλες οι Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο,  στο ertnews.gr
Διάβασε όλες τις ειδήσεις μας στο Google
Κάνε like στη σελίδα μας στο Facebook
Ακολούθησε μας στο Twitter
Κάνε εγγραφή στο κανάλι μας στο Youtube
Γίνε μέλος στο κανάλι μας στο Viber

Προσοχή! Επιτρέπεται η αναδημοσίευση των πληροφοριών του παραπάνω άρθρου (όχι αυτολεξεί) ή μέρους αυτών μόνο αν:
– Αναφέρεται ως πηγή το ertnews.gr στο σημείο όπου γίνεται η αναφορά.
– Στο τέλος του άρθρου ως Πηγή
– Σε ένα από τα δύο σημεία να υπάρχει ενεργός σύνδεσμος
ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ