Στο κεντρικό μουσικό θέμα του “Ο καλός, ο κακός και ο άσχημος” υπάρχουν διαφορετικοί ήχοι για τους τρεις χαρακτήρες. Για τον Άσχημο (Τούκο Ραμίρεζ), ο Ennio Morricone χρησιμοποίησε τον ήχο ενός Κογιότ και τον μετέτρεψε σε μουσικό κομμάτι. Το ουρλιαχτό του κογιότ αναμειγνύεται με αληθινό ουρλιαχτό.
Πρόσφατα έγινε μία καταγραφή με τα 100 καλύτερα soundtracks του περασμένου αιώνα.Το “Ο καλός, ο κακός και ο Άσχημος” (1966) ήρθε δεύτερο.
“Η έκσταση του χρυσού” , με την οποία επενδύθηκε η σκηνή της αναμέτρησης στο νεκροταφείο, θεωρείται το μεγαλύτερο ορχηστρικό συμφωνικό θέμα όλων των εποχών.
Θα εκτελεστεί Ζωντανά από υψίφωνο στην Δεξαμενή κατά τη διάρκεια της μονομαχίας.
Φόρος τιμής στον άνθρωπο που μπορεί να κάνει «αφηγηματικό» score συμβάλλοντας στην δραματουργία του έργου, που μπορεί να σε ξαπλώσει με τις μελωδίες, αλλά πιο πολύ ίσως τελικά, μπορεί να σε βάλει να ξύνεις το κεφάλι σου με απορία, για το πώς κατάφερε τόσο συστηματικά να είναι απολύτως αναγνωρίσιμος, αλλά και διόλου προβλέψιμος.
Oι συνθέσεις του Μαέστρου στον καλό κακό και άσχημο περιείχαν πυροβολισμούς, σφυρίγματα, λαρυγγισμούς, αληθινό ουρλιαχτό, φλάουτο, οκαρίνα, ανθρώπινες φωνές, πένθιμη μπαλάντα.
Ο Μorricone έχει στοιχειώσει το ευρωπαϊκό και αμερικανικό σινεμά, έχει στολίσει ή και περισώσει ταινίες και, ευτυχώς, έχει διασωθεί από την καταστροφική εξέλιξη του soundtrack την τελευταία, τουλάχιστον, δεκαετία.
Θαυμαστές του, μέλη της Λέσχης Ennio Morricone, λένε για εκείνον: “Εσείς είστε αυτός ο καλλιτέχνης που διεγείρει όλες τις αισθήσεις των θαυμαστών σας. Εσείς, αυτός που μπορεί να αναστήσει μια αίθουσα υλικών, να δώσει ζωή στους ακουστικά νεκρούς και να δημιουργήσει φως από το σκοτάδι”.
Κάνε like στη σελίδα μας στο Facebook
Ακολούθησε μας στο Twitter
Κάνε εγγραφή στο κανάλι μας στο Youtube
Γίνε μέλος στο κανάλι μας στο Viber
– Αναφέρεται ως πηγή το ertnews.gr στο σημείο όπου γίνεται η αναφορά.
– Στο τέλος του άρθρου ως Πηγή
– Σε ένα από τα δύο σημεία να υπάρχει ενεργός σύνδεσμος