“It’s not about if you will love me tomorrow_Μέρος 2 ” στην Πειραιώς 260(Ε)

Η Ανδρονίκη Μαραθάκη, μια από τις πιο δυναμικές παρουσίες της νέας γενιάς δημιουργών του χορού, παρουσιάζει το έργο “It’s not about if you will love me tomorrow_Μέρος 2” στην Πειραιώς 260 -Χώρος Ε στις 14 & 15 Ιουνίου στις 21:00.

Πρόκειται για ένα παιχνίδι σε δημόσια θέα. Ένα παιχνίδι που τοποθετεί ερωτήματα για τη σχέση του χορού και της θέασης, για τις εντάσεις και τις ισορροπίες που γεννά αυτή η παράδοξη σχέση.

Τέσσερις ερμηνευτές διαμοιράζουν τον χώρο μιας πλατφόρμας που κινείται και αλλάζει κλίση ανάλογα με την τοποθέτηση και τη μεταφορά του βάρους τους. Οι ερμηνευτές δοκιμάζουν τα όριά τους σε μια νέα τάξη πραγμάτων, αφού ό,τι πιο βέβαιο, το έδαφος, αποσταθεροποιείται και γίνεται μέρος ενός σύμπαντος που ρέει και αλλάζει χώρο, ρυθμό και κινητικότητα.

Το παιχνίδι αναπτύσσεται με άξονα το «μαθηματικό» πρόβλημα faircake cutting, μια προβληματική που αναπτύσσεται κατά το μοίρασμα ενός «χώρου», για οτιδήποτε μοιράζεται, από μια τούρτα μέχρι μια εδαφική έκταση ή ένα φάσμα συχνοτήτων, έτσι ώστε όλοι να πάρουν τον «χώρο» που προσωπικά εκτιμούν ότι τους αντιστοιχεί. Μία κατανομή, δηλαδή, όχι σε ίσα μέρη, αλλά σε μέρη κατάλληλα και επαρκή για τις διαφορετικές αξίες και προτιμήσεις του καθενός.

Άραγε σ’ αυτή τη νέα γη θα τους βοηθήσουν οι θεατές να ισορροπήσουν;

“It’s not about if you will love me tomorrow_Μέρος 2 ” στην Πειραιώς 260(Ε)

Ένα έργο προσωπικό και συλλογικό ταυτόχρονα, που κατά τη δημιουργό του «ίσως να είναι ένα έργο χορού, ίσως και όχι».

Λίγα λόγια για την Ανδρονίκη Μαραθάκη:

Μέσα από τα έργα της, η Ανδρονίκη Μαραθάκη έχει επιδιώξει μια συστηματική συσχέτιση αφηρημένων ιδεών, ερευνητικής διαδικασίας και χορογραφικής πράξης. Δημιουργός που έφτασε στον χορό αφού σπούδασε συντήρηση έργων τέχνης, μοιάζει να φέρνει μαζί της αυτή την αγάπη για την υλικότητα. Αρέσκεται να αναλύει σε βάθος τη θεματολογία της, δημιουργώντας σειρά έργων πάνω στο ίδιο θέμα, όπως η τριλογία της «Έρωτας και Επανάσταση / η ανωμαλία του ελάχιστου». Η κάθε χορογραφία ορίζεται ως προς έναν συγκεκριμένο τρόπο λειτουργίας, εδώ το κινούμενο δάπεδο, που οριοθετεί και αναδεικνύει συνεχώς και από την αρχή τη χορογραφία και το νόημά της. Ένα ανοιχτό παιχνίδι όρων, φόρμας, θα μπορούσε να πει κανείς, που τελικά προβάλλει την ανθρώπινη ευθραυστότητα και ευαισθησία.

Στεριανή Τσιντζιλώνη

Καλλιτεχνική σύμβουλος για το χορό

Συντελεστές:

Σύλληψη – Χορογραφία: Ανδρονίκη Μαραθάκη
Ερμηνευτές: Κωστής Καλλιβρετάκης, Κάντυ Καρρά, Λουκιανή Παπαδάκη, Γιώργος Φριντζήλας
Κατασκευή πλατφόρμας: Φίλιππος Βασιλείου
Ηχητικός διαδραστικός σχεδιασμός και σύνθεση: Λάμπρος Πηγούνης
Σχεδιασμός φώτων: Νύσος Βασιλόπουλος
Επιμέλεια κοστουμιών: Κωνσταντίνα Μαρδίκη
Μαγνητοσκόπηση & επεξεργασία βίντεο: Αλέκος Μπουρελιάς – Χρήστος Μπουρελιάς
Οπτική επικοινωνία: Ευτυχία Λιάπη
Οργάνωση – εκτέλεση παραγωγής: Κωνσταντίνος Σάκκας (Delta Pi)

 Εισιτήρια από 15 ευρώ (μειωμένο 10 ευρώ)

Πανεπιστημίου 39 (στοά Πεσμαζόγλου), στο greekfestival.gr και στο 210 89 38 112

Όλες οι Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο,  στο ertnews.gr
Διάβασε όλες τις ειδήσεις μας στο Google
Κάνε like στη σελίδα μας στο Facebook
Ακολούθησε μας στο Twitter
Κάνε εγγραφή στο κανάλι μας στο Youtube
Γίνε μέλος στο κανάλι μας στο Viber

Προσοχή! Επιτρέπεται η αναδημοσίευση των πληροφοριών του παραπάνω άρθρου (όχι αυτολεξεί) ή μέρους αυτών μόνο αν:
– Αναφέρεται ως πηγή το ertnews.gr στο σημείο όπου γίνεται η αναφορά.
– Στο τέλος του άρθρου ως Πηγή
– Σε ένα από τα δύο σημεία να υπάρχει ενεργός σύνδεσμος
ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ