Η Ζωή με τον Θάνατο συγκρούονται για την κυριαρχία του πνεύματος και της σάρκας και η μάχη επί σκηνής διεξάγεται με απερίγραπτο πάθος. Την ίδια ώρα ο Χρόνος χορεύει ασταμάτητα και χτυπάει σε τέταρτα λεπτών, σε κλάσματα δευτερολέπτων, σε ώρες, σε μέρες, σε εβδομάδες, σε μήνες… Αιώνιο Ζευγάρι: Μια πάλη που παραπέμπει σε άγριο ερωτικό παιχνίδι αρχίζει κάθε Δευτέρα και Τρίτη βράδυ, στο θέατρο Underground, στην Αθήνα.
Tης Τζένης Χαραλαμπίδου

«Εδώ προσπαθώ να προσδώσω σημειολογικά την ειδοποιό διαφορά μεταξύ δύναμης και εξουσίας. Ο Θάνατος έχει εξουσία, η Ζωή δύναμη. Είναι η στιγμή που τον προκαλεί “ένα λεπτό ακόμα μαζί σου και μετά πάρε με”. Εκείνος απλώς φοβάται μη χάσει την εξουσία του γιατί έχει μάθει στη μοναξιά όπου ο καθένας είναι μόνος. Παραλληλίζεται εδώ με την κορυφή μιας πυραμίδας όπου κάποιος προτιμά να διοικεί μόνος, παρά να συλλογικοποιείται με άλλους», δηλώνει στη “Ραδιοτηλεόραση” ο συγγραφέας του έργου, Γρηγόρης Χαλιακόπουλος.
Η Ζωή διδάσκει στον Θάνατο πως, όταν πονάς στον καθρέφτη σου αποτυπώνεται ένα είδωλο που χαμογελά απλώς και μόνο γιατί υπάρχεις, ασχέτως αν πονάς ή όχι.
Υπάρχω, ζω, ελπίζω! Ο Θάνατος ζηλεύει τη Ζωή γιατί αυτός κλείνει παρενθέσεις, ενώ η 
«Δίχως αυτόν οι έννοιες Ζωή Θάνατος είναι ανύπαρκτες. Τους ενώνει όμως για λίγο, για να αποδείξει ακριβώς το αναπόδεικτο: Ζωή και Θάνατος είναι ένα αιώνιο ζευγάρι που μισούνται και αγαπιούνται, γιατί ο ένας επιβεβαιώνει την ύπαρξη του άλλου.
Ο Έρωτας αποτυπώνεται στην αρχή σαν παιχνίδι με ομορφιά αλλά όταν χορογραφικά ξαπλώνουν και παλεύουν κάτω στη σκηνή ή συγκρούονται εκεί προσπαθώ να δείξω τα στοιχεία του Έρωτα. Έλξη, πάθος, κατάκτηση, σύγκρουση, απώθηση. Στο τέλος, το ταnγκό ερμηνεύει πως αυτό που φοβόμαστε αυτό που μισούμε αυτό που προσπαθούμε να αποφύγουμε είναι εκείνο που διαθέτει τη μεγαλύτερη ένταση και πάθος κατά την ψυχολογική ρήση: Στέρηση εξάρτηση επιθετικότητα…», τονίζει ο συγγραφέας.
Τελικά, ο Χρόνος με την κίνηση Δερβίση χορεύει κυκλικά για να καταδείξει την αέναη κίνηση των πραγμάτων, Έρωτας, Ζωή Θάνατος και πάλι απ’ την αρχή. Η Ζωή σε εμβρυακή στάση απλώς σαλεύει σαν μια υπενθύμιση πως τίποτε δεν χάνεται και όλα διαγράφουν απλώς κύκλους διαφορετικούς. Ο Θάνατος ρίχνει την άμμο από το μπουκάλι στο δάπεδο, σαν σημειολογικό ενσταντανέ της ταφής αλλά και μιας κλεψύδρας που ο καθένας μας έχει στη ζωή του για να προσμετράται το όριο που του δίνει ο προαιώνιος Χρόνος.
Το «Αιώνιο Ζευγάρι» του Γρηγόρη Χαλιακόπουλου, ανεβαίνει στη θεατρική σκηνή «Underground» σε σκηνοθεσία Αλέξανδρου Ζουριδάκη. Ένα ανατρεπτικό θεατρικό έργο, μια παράσταση – διελκυστίνδα ανάμεσα στο φως και το σκοτάδι, το ένστικτο και τη λογική, το φόβο και το ρίσκο.
Συντελεστές
Κείμενο: Γρηγόρης Χαλιακόπουλος
Σκηνοθεσία: Αλέξανδρος Ζουριδάκης
Χορογραφία – Κινησιολογία: Αντώνης Λιβερόπουλος
Μουσική: Φίλιππος Περιστέρης
Σκηνικά: Ελένη Νανοπούλου
Κοστούμια: Μάγδα Καλορίτη
Φωτισμοί: Γιώργος Αγιαννίτης
Βοηθός σκηνοθέτη: Ελένη Πλέσσα
Φωτογραφίες: Ίνα Ακριβού
Επικοινωνία: Άρης Βασιλειάδης
Δημόσιες σχέσεις: Γιάννα Ακριβού
Υπεύθυνη χορηγών επικοινωνίας: Ράνια Παπαδοπούλου
Αφίσα: Αλεξάνδρα Ντουμιτράκε
Υπεύθυνη παραγωγής: Βούλα Αλεξοπούλου
Βιβλίο πρόγραμμα: Εκδόσεις Δρόμων
Επιμέλεια: Δήμητρα Σοφιανού
Παραγωγή: Εν Θεάτρω Έκφρασις
Παίζουν (με αλφαβητική σειρά): Χρόνος: Αντώνης Λιβερόπουλος. Ζωή: Ειρήνη Παπαδημητρίου. Θάνατος: Τάσος Ράπτης
Ημέρες παραστάσεων: Κάθε Δευτέρα και Τρίτη, 21:00
Θέατρο Underground, Οδός Κοραή 4, Μετρό Στάση «Πανεπιστήμιο», δίπλα στον κινηματογράφο Άστυ. Τηλ.: 2130370342
.
Κάνε like στη σελίδα μας στο Facebook
Ακολούθησε μας στο Twitter
Κάνε εγγραφή στο κανάλι μας στο Youtube
Γίνε μέλος στο κανάλι μας στο Viber
– Αναφέρεται ως πηγή το ertnews.gr στο σημείο όπου γίνεται η αναφορά.
– Στο τέλος του άρθρου ως Πηγή
– Σε ένα από τα δύο σημεία να υπάρχει ενεργός σύνδεσμος