Με ένα χρυσό, ένα ασημένιο και δύο χάλκινα επέστρεψε ο Οργανισμός Τουρισμού Θεσσαλονίκης, από τα Tourism Awards 2022 που πραγματοποιήθηκαν την Δευτέρα 9 Μαΐου 2022 στο Ίδρυμα Μείζονος Ελληνισμού στην Αθήνα.
Δεν είναι η πρώτη φορά που ο Οργανισμός Τουρισμού Θεσσαλονίκης καταφέρνει να κερδίσει διακρίσεις στον συγκεκριμένο θεσμό. Μάλιστα παίρνει, για δεύτερη συνεχόμενη χρονιά, το χρυσό βραβείο στη διαχείριση και το branding προορισμού. Μία εξαιρετικά σημαντική διάκριση καθώς αφορά τις ενέργειες του ΟΤΘ στο σύνολό τους και αναδεικνύει ότι η εντατική και μεθοδευμένη δουλειά στην προώθηση της πόλης έχει συνέχεια και διάρκεια.
Οι ιδιαίτερες συνθήκες που διαμορφώνονται στο σύγχρονο τουριστικό κλάδο, κάνουν τις φετινές διακρίσεις ιδιαίτερα σημαντικές τόσο για τη Θεσσαλονίκη όσο και για τους ανθρώπους του Οργανισμού που δούλεψαν με πείσμα τόλμη και πάθος για την προβολή της πόλης.
Η Αντιπεριφερειάρχης Μητροπολιτικής Ενότητας Θεσσαλονίκης και Πρόεδρος του Οργανισμού Τουρισμού Θεσσαλονίκης κ. Βούλα Πατουλίδου δήλωσε:
«Είμαστε περήφανοι γι’ αυτό που έχουμε κάνει σε 365 μέρες, οι περισσότερες πολύ δύσκολες. Η προηγούμενη χρονιά έκλεισε με περισσότερες από 100 δράσεις προβολής και μάρκετινγκ των συγκριτικών πλεονεκτημάτων της Θεσσαλονίκης. Η συμβολή του Οργανισμού Τουρισμού Θεσσαλονίκης στην προβολή του προορισμού είναι καταλυτική και άμεση. Η αναγνώριση των Tourism Awards είναι η τεκμηρίωση του έργου μας μέσα στην πιο αντίξοη περίοδο που έχουμε ζήσει. Αυτό θα αποτυπωθεί και είναι ο λόγος να βλέπουμε αισιόδοξα το καλοκαίρι. Ταυτόχρονα είναι το κίνητρο να επιτείνουμε τις προσπάθειες μας.»
- Χρυσό βραβείο στην κατηγορία Destination Management/Destination Branding: Διαχείριση και ενίσχυση της εικόνας του προορισμού Θεσσαλονίκη
- Ασημένιο βραβείο στην κατηγορία Social Μedia Presence : Ολοκληρωμένη και ισχυρή παρουσία της Θεσσαλονίκης στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης από τον ΟΤΘ.
- Χάλκινο βραβείο στην κατηγορία Διαφημιστική Καμπάνια/Δημοσιογραφική προβολή: Ο ΟΤΘ επιστρατεύει μαζικά earned and paid media (πληρωμένα και μη μέσα) στην προβολή της Θεσσαλονίκης
- Χάλκινο βραβείο στην κατηγορία Content Marketing Strategy: Πιστός στο σχεδιασμό του, ο ΟΤΘ επενδύει στρατηγικά στο μάρκετινγκ περιεχομένου
Κάνε like στη σελίδα μας στο Facebook
Ακολούθησε μας στο Twitter
Κάνε εγγραφή στο κανάλι μας στο Youtube
Γίνε μέλος στο κανάλι μας στο Viber
– Αναφέρεται ως πηγή το ertnews.gr στο σημείο όπου γίνεται η αναφορά.
– Στο τέλος του άρθρου ως Πηγή
– Σε ένα από τα δύο σημεία να υπάρχει ενεργός σύνδεσμος