Η πρώτη θερμοκοιτίδα μόδας λειτουργεί στην Ελλάδα, είναι ιδιωτική πρωτοβουλία και προάγει την σχεδιαστική και επιχειρηματική ανάπτυξη, συμμετοχή σε εμπορικές εκθέσεις στο εξωτερικό και σε international fashion shows αλλά και το όραμα για τη δημιουργία μίας διεθνούς επιχείρησης μόδας. Με αυτή την αποστολή συνεχίζει τη δράση της η Θερμοκοιτίδα Μόδας “The Fashion Gate“, που αγκαλιάζει πλέον όχι μόνο Σχεδιαστές και Βιοτέχνες αλλά και φιλόδοξους tech stratuppers που διαθέτουν πολύτιμες για τον χώρο της Μόδας ιδέες για πρωτοπόρες εφαρμογές και πλατφόρμες.
Σύμφωνα με την σχεδιάστρια μόδας, Μαρία Βυτινίδου, αυτή την στιγμή υπάρχει συνεργασία με την Πορτογαλία, τα υφάσματα που χρησιμοποιούνται είναι από κάνναβη, τσουκνίδα και οργανικό βαμβάκι και η πλειοψηφία όσων ασχολούνται με το κομμάτι αυτό είναι γυναίκες.
Όπως τόνισε η κ. Βυτινίδου, αν και οι απόφοιτοι των Σχολών Μόδας, είναι έτοιμοι σχεδιαστικά να δημιουργήσουν collections, δεν έχουν καμία εκπαίδευση στο πώς να επιχειρήσουν, ώστε να ενταχθούν στην αγορά εργασίας αυτόνομα ως επιχειρηματίες-σχεδιαστές και μάλιστα με πνεύμα εξωστρέφειας. Η δημιουργία ενός fashion brand στην σύγχρονη εποχή απαιτεί σοβαρή μελέτη, τμηματοποίηση της αγοράς, στόχευση, ανάδειξη της αξίας του brand, marketing, κοστολόγηση και πολλά άλλα στοιχεία που θα αποδείξουν αν η επιχείρηση είναι βιώσιμη ή όχι.
Ένα ενδεικτικό παράδειγμα δυναμικής επιχειρηματία, είναι η Κατερίνα Λεπίδα από τις Σέρρες, η οποία προμηθεύει τους Θεσσαλονικείς με αγνά προϊόντα που προέρχονται όλα από τη φάρμα της. Μπορεί κανείς να βρει στο κατάστημά της το πιο νόστιμο κατσικίσιο κρέας, γάλα, ζυμαρικά αλλά και χειροποίητες πίτες, δικής της παραγωγής.
ΡΕΠΟΡΤΑΖ: ΟΛΓΑ ΔΑΔΙΝΗ
Κάνε like στη σελίδα μας στο Facebook
Ακολούθησε μας στο Twitter
Κάνε εγγραφή στο κανάλι μας στο Youtube
Γίνε μέλος στο κανάλι μας στο Viber
– Αναφέρεται ως πηγή το ertnews.gr στο σημείο όπου γίνεται η αναφορά.
– Στο τέλος του άρθρου ως Πηγή
– Σε ένα από τα δύο σημεία να υπάρχει ενεργός σύνδεσμος