Τις αγορές μέσω διαδικτύου προτιμούν όλο και περισσότεροι καταναλωτές

Όλο και περισσότερο κερδίζει έδαφος το ηλεκτρονικό εμπόριο. Οι καταναλωτές που επιλέγουν να κάνουν τις αγορές τους διαδικτυακά αυξάνονται με σταθερό ρυθμό ενώ 6 στους 10 χρήστες του διαδικτύου χαρακτηρίζονται πλέον online αγοραστές.

Οι ηλεκτρονικές αγορές στην Ελλάδα αυξάνονται σταθερά αν και απέχουν ακόμα αρκετά από τις αντίστοιχες αγορές της Δυτικής και Βόρειας Ευρώπης όπου οι οnline shoppers αποτελούν τη συντριπτική πλειοψηφία. Οι ηλικίες 25-34 κρατούν την πρωτιά στις ηλεκτρονικές αγορές.

Οι Έλληνες ξόδεψαν σε αγορές από το διαδίκτυο στο α΄ εξάμηνο του 2022, 869 ευρώ έναντι 806 το ΄21. 933 ευρώ ξόδεψαν οι άντρες και 811 οι γυναίκες. Στην Αττική ο μέσος όρος ηλεκτρονικών αγορών είναι 1065 ευρώ, στη Θεσσαλονίκη 866. Ολοένα και περισσότεροι έμποροι φυσικών καταστημάτων στρέφονται και στο ηλεκτρονικό εμπόριο.

Σε ότι αφορά το τι προτιμούν να αγοράζουν οι Έλληνες από το διαδίκτυο. Ρούχα και παπούτσια σε ποσοστό 42% και 36%, αλλά και ηλεκτρονικά είδη, καλλυντικά και ηλεκτρικές συσκευές.

ΡΕΠΟΡΤΑΖ ΟΛΓΑ ΝΙΚΟΥ

Όλες οι Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο,  στο ertnews.gr
Διάβασε όλες τις ειδήσεις μας στο Google
Κάνε like στη σελίδα μας στο Facebook
Ακολούθησε μας στο Twitter
Κάνε εγγραφή στο κανάλι μας στο Youtube
Προσοχή! Επιτρέπεται η αναδημοσίευση των πληροφοριών του παραπάνω άρθρου (όχι αυτολεξεί) ή μέρους αυτών μόνο αν:
– Αναφέρεται ως πηγή το ertnews.gr στο σημείο όπου γίνεται η αναφορά.
– Στο τέλος του άρθρου ως Πηγή
– Σε ένα από τα δύο σημεία να υπάρχει ενεργός σύνδεσμος