Θεσσαλονίκη: Οι καταναλωτές προσβλέπουν στο Καλάθι του Νοικοκυριού για πιο φθηνά προϊόντα

Διαρκή σοκ ακρίβειας βιώνουν οι καταναλωτές, αφού πλέον, για να μισογεμίσουν το καλάθι του σούπερ μάρκετ, επιλέγουν είτε προϊόντα ιδιωτικής ετικέτας είτε ψάχνουν είδη σε προσφορά.
Τα σούπερ μάρκετ ενημερώνονται σταδιακά για τη λίστα που προτείνει το υπουργείο Ανάπτυξης και Επενδύσεων, με τις 31 κατηγορίες προϊόντων, από τις οποίες θα προέλθουν τα 50 προϊόντα που θα περιλαμβάνει το Καλάθι του νοικοκυριού.

Θα είναι καθημερινά αναρτημένες οι τιμές τους στα σούπερ μάρκετ και θα υπάρχει ειδική σήμανση, ενώ ο καταναλωτής θα μπορεί να ενημερώνεται και από την εφαρμογή e-καταναλωτής, στην οποία μπορεί κάθε μέρα ο καθένας να βλέπει τις τιμές.
Τα προϊόντα που περιλαμβάνονται στο καλάθι, θα αλλάζουν ανά 7 ή 14 ημέρες, αναλόγως της επάρκειας και της διαθεσιμότητας που υπάρχει, τόνισε ο υπουργός ανάπτυξης.

Η Γενική Συνομοσπονδία Επαγγελματιών Βιοτεχνών Εμπόρων Ελλάδας, διαπιστώνει ότι το καλάθι του νοικοκυριού με τα 50 προϊόντα στα σούπερ μάρκετ, δεν θα έχει κανένα αποτέλεσμα. Επισημαίνει πως έγινε για τη δημιουργία εντυπώσεων, καθώς «θέλει να προβάλει ότι η κυβέρνηση δε στέκεται αμήχανη και παρεμβαίνει στην αγορά».

ΠΗΓΗ: ΕΡΤ3, ΕΠΙΜΕΛΕΙΑ: ΦΡΟΣΩ ΒΑΡΒΑΡΑ
ΡΕΠΟΡΤΑΖ: ΕΛΕΝΑ ΑΠΟΣΤΟΛΙΔΟΥ

Όλες οι Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο,  στο ertnews.gr
Διάβασε όλες τις ειδήσεις μας στο Google
Κάνε like στη σελίδα μας στο Facebook
Ακολούθησε μας στο Twitter
Κάνε εγγραφή στο κανάλι μας στο Youtube
Προσοχή! Επιτρέπεται η αναδημοσίευση των πληροφοριών του παραπάνω άρθρου (όχι αυτολεξεί) ή μέρους αυτών μόνο αν:
– Αναφέρεται ως πηγή το ertnews.gr στο σημείο όπου γίνεται η αναφορά.
– Στο τέλος του άρθρου ως Πηγή
– Σε ένα από τα δύο σημεία να υπάρχει ενεργός σύνδεσμος