Θεσσαλονίκη: Γέφυρα ζωής για νεογέννητο βρέφος μόλις μίας ημέρας από την Καστοριά- Διεκομίσθη στο «Ιπποκράτειο»

Ολοκληρώθηκε λίγο πριν από τις 3 το μεσημέρι η επιχείρηση μεταφοράς στο Νοσοκομείο Ιπποκράτειο Θεσσαλονίκης η μεταφορά νεογέννητου βρέφους από την πόλη της Καστοριάς.

Το ασθενοφόρο που μετέφερε το βρέφος συνόδευσε ισχυρή αστυνομική δύναμη προκειμένου να εξασφαλιστεί η ταχύτερη δυνατή μεταφορά του στο νοσοκομείο.

Δικυκλιστές της Ελληνικής Αστυνομίας παρέλαβαν το ασθενοφόρο από την περιοχή του Κλειδιού Ημαθίας και το συνόδευσαν μέχρι την Θεσσαλονίκη, ανοίγοντας δρόμο μέσα στην κυκλοφορία.

Το βρέφος, που είναι σύμφωνα με πληροφορίες αγόρι, μεταφέρθηκε και παραδόθηκε στους γιατρούς του Ιπποκράτειου Νοσοκομείου, που είχαν τεθεί σε ετοιμοτητα για την άμεση υποδοχή και φροντίδα του και νοσηλεύεται διασωληνωμένο στη ΜΕΘ.

Ρεπορτάζ: Δέσποινα Κρητικού

ΦΩΤΟ ΑΡΧΕΙΟΥ

Όλες οι Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο,  στο ertnews.gr
Διάβασε όλες τις ειδήσεις μας στο Google
Κάνε like στη σελίδα μας στο Facebook
Ακολούθησε μας στο Twitter
Κάνε εγγραφή στο κανάλι μας στο Youtube
Γίνε μέλος στο κανάλι μας στο Viber

Προσοχή! Επιτρέπεται η αναδημοσίευση των πληροφοριών του παραπάνω άρθρου (όχι αυτολεξεί) ή μέρους αυτών μόνο αν:
– Αναφέρεται ως πηγή το ertnews.gr στο σημείο όπου γίνεται η αναφορά.
– Στο τέλος του άρθρου ως Πηγή
– Σε ένα από τα δύο σημεία να υπάρχει ενεργός σύνδεσμος