Θεσσαλονίκη: Διαδικτυακή έκθεση τροφίμων και ποτών «FMS – FOOD MARKET SHOW Edition 2»

Στη διαδικτυακή έκθεση τροφίμων και ποτών «FMS – FOOD MARKET SHOW Edition 2», συμμετείχαν δυναμικά η Περιφέρεια Κεντρικής Μακεδονίας και το Περιφερειακό Ταμείο Ανάπτυξης Κεντρικής Μακεδονίας, σε μία συστηματική προσπάθεια ενίσχυσης  31 πρότυπων εταιρειών της περιοχής να αξιοποιήσουν, με τη διαδικτυακή τους παρουσία, την προσέγγιση νέων αγοραστών που ενδιαφέρονται για τα ποιοτικά ελληνικά προϊόντα.

«Με την συμμετοχή μας σε μία ακόμη σημαντική διοργάνωση όπως είναι η FOOD MARKET SHOW, αξιοποιήσαμε προς όφελός μας τα ψηφιακά εργαλεία προώθησης της γαστρονομίας και των προϊόντων του παραγωγικού τομέα της Περιφέρειας μας, με στόχο τη δυναμική διείσδυση στις αγορές του εξωτερικού, την  εξωστρέφεια της τοπικής μας οικονομίας και την στήριξη των επιχειρήσεων και των επαγγελματιών της Περιφέρειας μας. Με σταθερά βήματα προετοιμάζουμε το έδαφος για την επιστροφή μας στα  live εκθεσιακά γεγονότα και αποδεικνύουμε, για άλλη μια φορά, ότι μέσα από τη μεθοδική δουλειά και τη συνεργασία μπορούμε να πετύχουμε τους στόχους μας για την ανάπτυξη της Κεντρικής Μακεδονίας» τόνισε ο Αντιπεριφερειάρχης Αγροτικής Οικονομίας της Π.Κ.Μ., Σωτήρης Μπάτος.

Η έκθεση “FOOD MARKET SHOW – Edition 2” έκλεισε τις ηλεκτρονικές πύλες της με μεγάλη επιτυχία. Παράλληλα, όμως, διατηρεί ανοιχτή τη διασύνδεση των Ελλήνων εξαγωγέων και αγοραστών από τη παγκόσμια αγορά, σε ετήσια βάση μέσω της πλατφόρμας www.foodmarketshow.com.

Η ψηφιακή πλατφόρμα θα παραμείνει διαθέσιμη για όλο το έτος, λειτουργώντας ως μία κυψέλη δικτύωσης των υπαρχόντων Ελλήνων εκθετών με αγοραστές από όλον τον κόσμο. Παράλληλα θα υπάρξει συνέχεια στη διαφημιστική εκστρατεία για την FMS – Food Market Show, με σκοπό την προσέλκυση νέων αγοραστών για εγγραφή τους στην πλατφόρμα και τη διασύνδεση τους με την ελληνική εξαγωγική κοινότητα.

Ο σημαντικότερος αριθμός αγοραστών, όπως διαμορφώθηκε από τις εγγραφές και τις επισκέψεις,  προήλθε από 90 και πλέον χώρες, όπως Αίγυπτος, Αυστραλία, Αυστρία, Βέλγιο, Βραζιλία, Βουλγαρία, Γαλλία, Γερμανία, Ελλάδα, Εσθονία, ΗΑΕ, ΗΠΑ, Ιαπωνία, Ιταλία, Ισπανία, Ισραήλ,   Ισλανδία, Καναδάς, Κουβέιτ, Κύπρος, Κορέα, Μάλτα, Μονακό,  Ν. Αφρική, Νορβηγία, Ολλανδία, Ουγγαρία, Παναμάς, Πολωνία, Ρουμανία, Ρωσία, Σαουδική Αραβία, Σερβία, Σουηδία, Σιγκαπούρη, Τσεχία και πολλές άλλες.

Οι  1.000 και πλέον αγοραστές από τον χώρο των Super Markets, Hyper Markets αλλά και διανομείς, εισαγωγείς κ.λπ. συμμετέχοντες  πραγματοποίησαν πάνω από 2.500 προκαθορισμένες συναντήσεις στο διάστημα των 4 ημέρων της διαδικτυακής έκθεσης, με προοπτικές για μετέπειτα συνεργασίες και συμφωνίες.

Τη “FOOD MARKET SHOW – Edition 2” επισκέφθηκαν 5.000 και πλέον μοναδικοί χρήστες από διαφορετικούς κλάδους της αγοράς, από την επιστημονική κοινότητα, από τα  ΜΜΕ  και άλλους επαγγελματικούς  κλάδους.

Όλες οι Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο,  στο ertnews.gr
Διάβασε όλες τις ειδήσεις μας στο Google
Κάνε like στη σελίδα μας στο Facebook
Ακολούθησε μας στο Twitter
Κάνε εγγραφή στο κανάλι μας στο Youtube
Γίνε μέλος στο κανάλι μας στο Viber

Προσοχή! Επιτρέπεται η αναδημοσίευση των πληροφοριών του παραπάνω άρθρου (όχι αυτολεξεί) ή μέρους αυτών μόνο αν:
– Αναφέρεται ως πηγή το ertnews.gr στο σημείο όπου γίνεται η αναφορά.
– Στο τέλος του άρθρου ως Πηγή
– Σε ένα από τα δύο σημεία να υπάρχει ενεργός σύνδεσμος