Θεσσαλονίκη: Αβέβαιο το μέλλον των συνοικιακών μίνι μάρκετ

Μάχη επιβίωσης δίνουν τα συνοικιακά μίνι μάρκετ. Σύμφωνα με τον πρόεδρο μικρών και μεσαίων σούπερ μάρκετ, Γιάννη Πηλίδη, αν μία επιχείρηση δεν είναι βιώσιμη, αναγκαστικά οι ιδιοκτήτες τους την πωλούν για να μπορέσουν να αντεπεξέλθουν στα χρέη που συσσωρεύονται. Όπως  είπε ο κ. Πηλίδης, ” αν τα μικρά σούπερ μάρκετ δεν είναι κάτω από την ομπρέλα ενός μεγάλου επιχειρηματικού ομίλου, δεν μπορούν να επιβιώσουν. Ευτυχώς, υπάρχουν δυνατές ομπρέλες που μαζεύονται όλοι μαζί για κοινές αγορές, ώστε να μπορέσουν να ανταγωνιστούν τα μεγάλα σούπερ μάρκετ”, τόνισε χαρακτηριστικά ο κ. Πηλίδης. Τα προϊόντα ιδιωτικής ετικέτας είναι πάντα πιο φθηνά, ενώ οι πολυεθνικές ρίχνουν τις τιμές των αγαθών, μόνο όταν μειωθεί η κατανάλωση. Ακόμη, οι καταναλωτές αφιερώνουν πλέον περισσότερο χρόνο για τα ψώνια τους, καθώς, με το καλάθι του νοικοκυριού, καλούνται πλέον να συγκρίνουν τιμές. Ο πρόεδρος των μικρών σούπερ μάρκετ επισήμανε ακόμη ότι δεν θα γίνουν προσφορές της τελευταίας στιγμής, οπότε οι καταναλωτές μπορούν να αρχίσουν σιγά σιγά τις αγορές τους για το χριστουγεννιάτικο τραπέζι.

Πάντως, αρκετοί είναι οι καταναλωτές, οι οποίοι υποστηρίζουν ότι πρέπει να στηρίζουμε τον μπακάλη, τον μανάβη και τον κρεοπώλη της γειτονιάς καθώς, πέρα η προσωπική γνωριμία και η σχέση εμπιστοσύνης που δημιουργείται με τον πωλητή, εγγυώνται, αν μη τι άλλο, ποιότητα.

ΡΕΠΟΡΤΑΖ: ΕΛΕΝΑ ΧΑΤΖΗΛΙΑΔΟΥ

Όλες οι Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο,  στο ertnews.gr
Διάβασε όλες τις ειδήσεις μας στο Google
Κάνε like στη σελίδα μας στο Facebook
Ακολούθησε μας στο Twitter
Κάνε εγγραφή στο κανάλι μας στο Youtube
Προσοχή! Επιτρέπεται η αναδημοσίευση των πληροφοριών του παραπάνω άρθρου (όχι αυτολεξεί) ή μέρους αυτών μόνο αν:
– Αναφέρεται ως πηγή το ertnews.gr στο σημείο όπου γίνεται η αναφορά.
– Στο τέλος του άρθρου ως Πηγή
– Σε ένα από τα δύο σημεία να υπάρχει ενεργός σύνδεσμος