Τέλος διασκέδαση, διακοπές και ταξίδια για το 80% των καταναλωτών

Ριζικές αλλαγές στις αγοραστικές συνήθειες των καταναλωτών έχουν επιφέρει οι ανατιμήσεις προϊόντων και υπηρεσιών.

Έρευνα του Ινστιτούτου Έρευνας Λιανεμπορίου Καταναλωτικών Αγαθών σε δείγμα 1.000 ατόμων δείχνει ότι το 66% έχει μειώσει την κατανάλωση ρεύματος, ενώ διασκέδαση, διακοπές και ταξίδια μπαίνουν σε δεύτερη μοίρα για το 80% των καταναλωτών.

Σύμφωνα με την έρευνα, δύο στους τρεις αναβάλουν εργασίες συντήρησης-επισκευής όχι μόνο για το σπίτι αλλά και για το αυτοκίνητο και ένα στους δύο μειώνουν τις αγορές τους για βασικά καταναλωτικά είδη ενώ 9% του κοινού δηλώνουν ότι δεν έχουν λάβει κανένα απολύτως μέτρο.

Σύμφωνα με την έρευνα, τον τελευταίο χρόνο κυρίως από τον Ιούλιο και μετά, το κόστος αποτελεί το βασικό κριτήριο στην επιλογή των τροφίμων. Οι καταναλωτές δεν κοιτούν ποιότητα, προέλευση ή μάρκα.

Τα προηγούμενα χρόνια το ποσοστό των καταναλωτών, που αγόραζαν τρόφιμα με βασικό κριτήριο την χαμηλή τιμή τους κινούταν περίπου το 30%, ενώ σήμερα το ποσοστό αυτό ξεπερνάει το 60%.

ΠΗΓΗ: ΕΡΤ3, ΕΠΙΜΕΛΕΙΑ ΝΙΚΟΣ ΠΙΤΣΙΑΚΙΔΗΣ, ΡΕΠΟΡΤΑΖ ΠΑΥΛΟΣ ΣΑΡΟΓΛΟΥ

Όλες οι Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο,  στο ertnews.gr
Διάβασε όλες τις ειδήσεις μας στο Google
Κάνε like στη σελίδα μας στο Facebook
Ακολούθησε μας στο Twitter
Κάνε εγγραφή στο κανάλι μας στο Youtube
Προσοχή! Επιτρέπεται η αναδημοσίευση των πληροφοριών του παραπάνω άρθρου (όχι αυτολεξεί) ή μέρους αυτών μόνο αν:
– Αναφέρεται ως πηγή το ertnews.gr στο σημείο όπου γίνεται η αναφορά.
– Στο τέλος του άρθρου ως Πηγή
– Σε ένα από τα δύο σημεία να υπάρχει ενεργός σύνδεσμος