Στροφή των καταναλωτών στα φθηνότερα προϊόντα ιδιωτικής ετικέτας

Στην αγορά φθηνότερων προϊόντων στρέφονται οι καταναλωτές στην προσπάθεια τους να εξοικονομήσουν χρήματα.

Εξαιτίας των αυξήσεων σε βασικά είδη τα νοικοκυριά πιέζονται οικονομικά. Όπως λένε οι καταναλωτές τα φθηνότερα προϊόντα και ειδικά τα ιδιωτικής ετικέτας αποτελούν τις πιο δελεαστικές επιλογές.

Σύμφωνα με έρευνα του Ινστιτούτου Έρευνας Λιανεμπορίου Καταναλωτικών Αγαθών ο σημαντικότερος παράγοντας επιλογής των καταναλωτών για αγορά προϊόντων είναι τα χρήματα, που θα ξοδέψουν και έπονται η ποιότητα, η υγιεινή, η εξυπηρέτηση και η ευκολία.

Όπως προκύπτει από την έρευνα τα προϊόντα ιδιωτικής ετικέτας αποτελούν πρώτη επιλογή των καταναλωτών καθώς θεωρούνται φθηνότερα από τα λεγόμενα επώνυμα και έχουν πολύ καλύτερη σχέση ποιότητας και τιμής.

Οι κυριότερες κατηγορίες με αύξηση των πωλήσεων ιδιωτικής ετικέτας είναι τα ζυμαρικά, τα απορρυπαντικά, τα χαρτικά, ο καφές και τα κατεψυγμένα είδη.

ΠΗΓΗ: ΕΡΤ3, ΡΕΠΟΡΤΑΖ: ΠΑΥΛΟΣ ΣΑΡΟΓΛΟΥ

Όλες οι Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο,  στο ertnews.gr
Διάβασε όλες τις ειδήσεις μας στο Google
Κάνε like στη σελίδα μας στο Facebook
Ακολούθησε μας στο Twitter
Κάνε εγγραφή στο κανάλι μας στο Youtube
Προσοχή! Επιτρέπεται η αναδημοσίευση των πληροφοριών του παραπάνω άρθρου (όχι αυτολεξεί) ή μέρους αυτών μόνο αν:
– Αναφέρεται ως πηγή το ertnews.gr στο σημείο όπου γίνεται η αναφορά.
– Στο τέλος του άρθρου ως Πηγή
– Σε ένα από τα δύο σημεία να υπάρχει ενεργός σύνδεσμος