Η στρατηγική για τον ελληνικό τουρισμό και το σχέδιο δράσης για τον τουρισμό στα Δωδεκάνησα ως το 2030, ήταν το αντικείμενο εκδήλωσης που διοργάνωσαν σήμερα στη Ρόδο ο ΣΕΤΕ, ο ΙΝΣΕΤΕ και η Marketing Greece, παρουσία του υπουργού Τουρισμού, Βασίλη Κικίλια.

Αναφερόμενος στην έλλειψη προσωπικού που εξελίσσεται σε σοβαρό θέμα για τον τουρισμό, ο πρόεδρος του ΣΕΤΕ είπε ότι είναι ένα πολυπαραγοντικό πρόβλημα που χρειάζεται, τόσο άμεσες όσο και μακροπρόθεσμες πολιτικές, προέβλεψε όμως ότι θα συνεχίσει να απασχολεί τους επιχειρηματίες του τουρισμού τα επόμενα χρόνια. Μάλιστα έθεσε ως στρατηγικό στόχο την προσπάθεια μετάβασης από την επιδοματική πολιτική που ισχύει σήμερα στη χάραξη πολιτικών επιδότησης της εργασίας. Σχετικά με τη βραχυχρόνια μίσθωση, για την οποία ο κ. Ρέτσος ανέφερε ότι αποτελεί μέρος του τουριστικού προϊόντος, και παγκόσμια τάση, επεσήμανε ότι, αφενός, ο τουριστικός τομέας δεν μπορεί να απορρίψει, αφετέρου όμως δημιουργεί την ανάγκη μέτρων, ρυθμιστικού πλαισίου και ελεγκτικών μηχανισμών για την αντιμετώπιση φαινομένων στρέβλωσης του ανταγωνισμού, μη εφαρμογής κλαδικών συμβάσεων, καθώς και μεγάλης απώλειας κρατικών εσόδων από διαφυγόντες φόρους και ασφαλιστικές εισφορές.
Ο Υπουργός Τουρισμού


Από την πλευρά του, ο Δήμαρχος Ρόδου, Αντώνης Καμπουράκης, σημείωσε μεταξύ άλλων: «Το μέλλον δεν το προβλέπεις. Το μέλλον το διαμορφώνεις. Κι αυτό είναι το μεγάλο στοίχημα που πρέπει να κερδίσουμε όλοι μας, ξεκινώντας σήμερα να δημιουργούμε το αύριο που αξίζουμε».
Στην εκδήλωση παρουσιάστηκε η εθνική στρατηγική για τον ελληνικό τουρισμό με ορίζοντα το 2030 και ειδικότερα των Σχεδίων Δράσης που αφορούν στα Δωδεκάνησα από τους Ηλία Κικίλια, γενικό διευθυντή του ΙΝΣΕΤΕ και Άρη Ίκκο, επιστημονικό διευθυντή του ΙΝΣΕΤΕ. Σύμφωνα με τη μελέτη, στις σημαντικότερες προκλήσεις για τον τουρισμό των Δωδεκανήσων συγκαταλέγονται η μονοδιάστατη εστίαση στο προϊόν «Ήλιος & Θάλασσα» και η ισόρροπη τουριστική ανάπτυξη με στόχο τη διατήρηση του μοναδικού τοπίου, των φυσικών, πολιτιστικών και περιβαλλοντικών πόρων, καθώς και της αυθεντικότητας των νησιών.
Η CEO της Marketing Greece, Ιωάννα Δρέττα, αφού παρουσίασε τις επικοινωνιακές δράσεις, πρωτοβουλίες και συμπράξεις στα Δωδεκάνησα υπογράμμισε ότι «η δυναμική των Δωδεκανήσων σε συνδυασμό με τις ευκαιρίες που αναδύονται την επόμενη μέρα της πανδημίας μπορούν να δώσουν μια πραγματική ώθηση στον ελληνικό τουρισμό. Επιλέγοντας στρατηγικά την επικοινωνία μας και επανατοποθετώντας ουσιαστικά το προϊόν μας έχουμε την ευκαιρία να δημιουργήσουμε τις συνθήκες εκείνες όπου θα ευημερήσει ο τουρισμός που οραματιζόμαστε».
Κάνε like στη σελίδα μας στο Facebook
Ακολούθησε μας στο Twitter
Κάνε εγγραφή στο κανάλι μας στο Youtube
Γίνε μέλος στο κανάλι μας στο Viber
– Αναφέρεται ως πηγή το ertnews.gr στο σημείο όπου γίνεται η αναφορά.
– Στο τέλος του άρθρου ως Πηγή
– Σε ένα από τα δύο σημεία να υπάρχει ενεργός σύνδεσμος