Πρ. Ένωσης Εργαζομένων Καταναλωτών ΓΣΕΕ στο ΕΡΤnews Radio 105,8: Διαπιστώνουμε αυξήσεις στα προϊόντα ιδιωτικής ετικέτας μεγαλύτερες από τα επώνυμα (audio)

Περισσότερα από 2.180 προϊόντα εντάσσονται στο πλαίσιο της πρωτοβουλίας για μειώσεις τιμών -που αναμένεται να διαρκέσει τουλάχιστον ως το τέλος της χρονιάς, δηλαδή έως και τις 31 Δεκεμβρίου 2025, με στόχο τη στήριξη των καταναλωτών. Με αφορμή λοιπόν, αυτό το γεγονός μίλησε στο ΕΡΤnews Radio 105,8 και στην εκπομπή «Σεμνά και Ταπεινά» με τους Γιώργο Κακούση και Δημήτρη Πετρόπουλο, ο Απόστολος Ραυτόπουλος, πρόεδρος της Ένωσης Εργαζομένων Καταναλωτών ΓΣΕΕ.

Ο κ. Ραυτόπουλος υπογράμμισε αρχικά, “Να πούμε λοιπόν, ότι είναι για πολλοστή φορά μία ενέργεια εθελοντικής μείωσης της τιμής που γίνεται. Είχε γίνει με τον κ. Σκρέκα με 7.500 κωδικούς προϊόντων, είχε γίνει ξανά με τον κ. Θεοδωρικάκο πέρσι με 750 προϊόντα. Εκείνο το οποίο γνωρίζαμε στις προηγούμενες πρωτοβουλίες είναι το ποιοι είναι οι κωδικοί των προϊόντων. Σε αυτό το οποίο ανακοινώθηκε σήμερα, αυτό δεν το γνωρίζουμε ως καταναλωτές, επειδή εμείς ως έθνος Εργαζομένων Καταναλωτών Ελλάδας, επισκεφθήκαμε τις πέντε μεγαλύτερες αλυσίδες σούπερ μάρκετ από τις 8 το πρωί που άνοιξαν μέχρι σήμερα. Αυτό το οποίο ακούσαμε από τους υπαλλήλους αλλά και από τους προϊσταμένους διευθυντές των σούπερ μάρκετ είναι ότι τους ρωτήσαμε το πού είναι αυτά τα προϊόντα για να πάμε να δούμε ποιες είναι οι μειώσεις, οι οποίες υπάρχουν, όπως είπε, έχουν επιβληθεί στο Υπουργείο Ανάπτυξης. Μας είπαν ότι εμείς δεν γνωρίζουμε κάτι τέτοιο (…)”.

Δείτε περισσότερα στο ertflix.gr | Ακούστε περισσότερα στο ertecho.gr

Και συμπλήρωσε “Εμείς ως Ένωση Εργαζομένων Καταναλωτών Ελλάδας έχουμε backup από τις προηγούμενες μέρες, τις προηγούμενες βδομάδες και τους προηγούμενους μήνες. Για παράδειγμα μια κατηγορία που έχει ζυμαρικά: Τις ίδιες τιμές που είχε χθες, τις ίδιες τιμές έχει σήμερα, μετά την ανακοίνωση. Δεν έχει αλλάξει κάτι. Για παράδειγμα, σας λέω, έχουμε 2.180 προϊόντα που ανακοινώθηκαν από αυτή την πρωτοβουλία, εκ των οποίων τα 1356 προϊόντα, είναι προϊόντα ιδιωτικής ετικέτας και τα 824, είναι κωδικοί επώνυμοι (…). Θα πρέπει να εξειδικευθεί, το 64,56% των ιδιωτικής ετικέτας προϊόντα, σε ποιες αλυσίδες σούπερ μάρκετ απευθύνονται. Το ποια είναι δηλαδή, τα προϊόντα (…). Εάν γνωρίζαμε ποιοι είναι οι κωδικοί των προϊόντων των ιδιωτικής ετικέτας, κωδικούς, σε ποιες αλυσίδες απευθύνονται, θα μπορούσαμε να κάνουμε και σύγκριση τιμών, αυτές τις τιμές στα προϊόντα της ιδιωτικής ετικέτας που είχαν χθες ή την προηγούμενη εβδομάδα ή τον προηγούμενο μήνα σε σχέση με αυτές τις τιμές που λένε ότι μείωσαν σήμερα. Και το δεύτερο που θέλω να πω είναι το εξής: Το Υπουργείο Ανάπτυξης μέχρι εχθές τουλάχιστον μας έλεγε και (διαψεύστε με αν κάνω λάθος) ότι οι μειώσεις των κωδικών των τιμών θα είναι από 5% και πάνω. Εδώ λοιπόν, βλέπω μειώσεις 2% με 3% σε πολλά προϊόντα“.

Παράλληλα, δεν παρέλειψε επίσης, να επισημάνει το εξής “(…). Εκείνο το οποίο έχουμε διαπιστώσει το τελευταίο χρονικό διάστημα (τα δύο τελευταία χρόνια) είναι ότι αυτά τα προϊόντα ιδιωτικής ετικέτας έχουν αυξηθεί περισσότερο από τα προϊόντα τα επώνυμα. Γιατί; Διότι, ήταν πολύ χαμηλή η τιμή τους (…)”.

Όλες οι Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο,  στο ertnews.gr
Διάβασε όλες τις ειδήσεις μας στο Google
Κάνε like στη σελίδα μας στο Facebook
Ακολούθησε μας στο Twitter
Κάνε εγγραφή στο κανάλι μας στο Youtube
Γίνε μέλος στο κανάλι μας στο Viber

Προσοχή! Επιτρέπεται η αναδημοσίευση των πληροφοριών του παραπάνω άρθρου (όχι αυτολεξεί) ή μέρους αυτών μόνο αν:
– Αναφέρεται ως πηγή το ertnews.gr στο σημείο όπου γίνεται η αναφορά.
– Στο τέλος του άρθρου ως Πηγή
– Σε ένα από τα δύο σημεία να υπάρχει ενεργός σύνδεσμος