Podcast: Το “γκολ” του Ρονάλντο στην Coca Cola και το “Coconut girl” του TikTok που φέρνει τα πάνω – κάτω στη μόδα

Οι τάσεις στη μόδα δεν διαμορφώνονται πλέον μόνο στις πασαρέλες στο Παρίσι και στο Μιλάνο αλλά και από τους νεαρούς χρήστες του TikTok και τους influencers. Για αυτή τη μεγάλη ανατροπή στο χώρο, μίλησαν ο Χρήστος Μιχαηλίδης και η Βάλια Καϊμάκη στο Πρώτο Πρόγραμμα 91,6 και 105,8 και στην εκπομπή «Καθρέφτης».

Όλα τα περιοδικά μόδας και οι influencers, συμφωνούν ότι η μόδα του φετινού καλοκαιριού βγήκε από το TikTok  και είναι το «Coconut girl», το οποίο φοράει ρούχα σε χαβανέζικο στυλ, με πλεκτές τσάντες, μεγάλα σκουλαρίκια και κολιέ με χάντρες.

Είναι μια τάση που ξεπήδησε από την πανδημία και από την ανάγκη που έχουν οι νέοι άνθρωποι να περάσουν σε μια περίοδο λίγο πιο χαλαρή και ευχάριστη, να ονειρευτούν διακοπές και γενικά να ξεφύγουν από την σκληρή καθημερινότητα που επέφεραν τα περιοριστικά μέτρα και τα lockdown. Σε αυτή την τάση, κυριαρχούν αυτοί που ανήκουν στη λεγόμενη generation Z, και οι οποίοι «επιστρέφουν» στις δεκαετίες του ’80, του ’90 και του 2000, για να βρουν έμπνευση για το τι θα φορέσουν και τι θα κάνουν.

Σε κάθε περίπτωση, είναι πολύ ενδιαφέρον το γεγονός ότι ο κόσμος προσπερνά την κλασική μόδα και τις τάσεις για παράδειγμα της Vogue – που ό,τι έλεγε κάποτε ήταν θεσμός – και φτιάχνουν δική τους μόδα. Ουσιαστικά, δημιουργείται μια μόδα από την καθημερινότητα κυρίως των νέων ανθρώπων. Βέβαια είναι σε εξέλιξη μια μεγάλη συζήτηση για το ποιοι και τι πραγματικά είναι οι nfluencers. Δηλαδή εάν είναι μια καθαρά διαφημιστική δράση, ή εάν είναι οι άνθρωποι που θα  διαμορφώσουν την παραγωγή περιεχομένου την επόμενη δεκαετία.

Την ίδια ώρα, δυο βίντεο έγιναν viral στα social media τα τελευταία 24ωρα. Το ένα είναι το βίντεο του ποδοσφαιριστή Κριστιάν Ρονάλντο ο οποίος, κατά τη διάρκεια συνέντευξης Τύπου πριν τον αγώνα της Πορτογαλίας με την Ουγγαρία για το Euro 2020 έβγαλε από μπροστά του μπουκάλια της Coca cola που είναι χορηγός της διοργάνωσης και είπε ότι ο ίδιος προτιμά να πίνει νερό. Μια κίνηση, που σύμφωνα με εκτιμήσεις, έκανε την εταιρεία να χάσει πάρα πολλά χρήματα.

Το δεύτερο βίντεο, είναι με τον ακτιβιστή της Greenpeace ο οποίος προσπάθησε να πέσει στο γήπεδο  στο οποίο έπαιζαν Γαλλία-Γερμανία, με το σύνθημα «Όχι στο πετρέλαιο», αλλά χτύπησε πάνω στο καλώδιο μιας spider κάμερας και έπεσε πάνω σε δυο θεατές.

Παράλληλα μεγάλη συζήτηση γίνεται στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης για την άρνηση – που συνοδευόταν και από… “  γαλλικά”- του Ρότζερ Γουότερς των Pink Floyd σε αίτημα μέσω Instragram να χρησιμοποιηθεί σε διαφήμιση στο τραγούδι The Wall.

Όλες οι Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο,  στο ertnews.gr
Διάβασε όλες τις ειδήσεις μας στο Google
Κάνε like στη σελίδα μας στο Facebook
Ακολούθησε μας στο Twitter
Κάνε εγγραφή στο κανάλι μας στο Youtube
Προσοχή! Επιτρέπεται η αναδημοσίευση των πληροφοριών του παραπάνω άρθρου (όχι αυτολεξεί) ή μέρους αυτών μόνο αν:
– Αναφέρεται ως πηγή το ertnews.gr στο σημείο όπου γίνεται η αναφορά.
– Στο τέλος του άρθρου ως Πηγή
– Σε ένα από τα δύο σημεία να υπάρχει ενεργός σύνδεσμος