Philoxenia-36η Διεθνής Έκθεση Τουρισμού: Στοίχημα η αυθεντικότητα του προϊόντος

Array

Θετικά είναι τα μηνύματα που αποτυπώνονται στο 36ο Συνέδριο Τουρισμού που διεξάγεται στη Θεσσαλονίκη. Ήδη πραγματοποιήθηκαν 2.500 ραντεβού επιχειρηματιών και επαγγελματιών με 70 ξένους εμπορικούς επισκέπτες. Για ένα έτος ορόσημο για τον ελληνικό τουρισμό κάνουν λόγο υπουργείο, ΕΟΤ και αρμόδιοι φορείς. Έμφαση δίνεται στην αυθεντικότητα, την ποιότητα αλλά και στην καλύτερη παροχή υπηρεσιών.

Το επόμενο χρονικό διάστημα, αναμένεται να τρέξουν δύο καμπάνιες, η πρώτη για την προώθηση του χειμερινού τουρισμού και η δεύτερη για τους επισκέπτες του Σαββατοκύριακου.

Την ίδια ώρα, έχουν κατατεθεί σε εθνικό και περιφερειακό επίπεδο προτάσεις προς την Ευρωπαϊκή Ένωση για το νέο ΕΣΠΑ, οι οποίες θα αρχίσουν να εξειδικεύονται σε συγκεκριμένα προγράμματα.

Στην  36η Διεθνή Έκθεση Τουρισμού που ρίχνει αυλαία απόψε, συμμετέχουν 325 εκθέτες από 12 χώρες.

ΠΗΓΗ: ΕΡΤ3, ΡΕΠΟΡΤΑΖ: ΕΛΕΝΗ ΚΑΜΠΑΚΗ

Όλες οι Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο,  στο ertnews.gr
Διάβασε όλες τις ειδήσεις μας στο Google
Κάνε like στη σελίδα μας στο Facebook
Ακολούθησε μας στο Twitter
Κάνε εγγραφή στο κανάλι μας στο Youtube
Γίνε μέλος στο κανάλι μας στο Viber

Προσοχή! Επιτρέπεται η αναδημοσίευση των πληροφοριών του παραπάνω άρθρου (όχι αυτολεξεί) ή μέρους αυτών μόνο αν:
– Αναφέρεται ως πηγή το ertnews.gr στο σημείο όπου γίνεται η αναφορά.
– Στο τέλος του άρθρου ως Πηγή
– Σε ένα από τα δύο σημεία να υπάρχει ενεργός σύνδεσμος