Παιδικοί σταθμοί: Επιμορφωτικά σεμινάρια για παιδαγωγούς και πρότυπες μέθοδοι βιωματικής διδασκαλίας

Μεγάλη είναι η συμβολή των παιδικών σταθμών στην ψυχολογία και την ανάπτυξη του παιδιού.

Η κα Θεοδώρα Λειψιστινού, Αντιδήμαρχος Παιδικής Μέριμνας & Κοινωνίας των πολιτών Δήμου Θεσσαλονίκης, μίλησε για τις συνεργασίες και τις εθελοντικές εκδηλώσεις για τους παιδικούς σταθμούς, ενώ, όπως τόνισε, στόχος είναι να μεταλαμπαδευτούν στα παιδιά γνώσεις, δεξιότητες, αξίες αναφορικά με τη σωστή υγιεινή, την αυτοεξυπηρέτηση και την αυτοπροστασία τους, εξασφαλίζοντας έτσι την καλή σωματική και πνευματική τους υγεία.

Η κα Έφη Μπαχτσεβάνα, Καθηγήτρια μουσικής, συγγραφέας, αναφέρθηκε στο “Let’s play spoons” , τα χρωματιστά μουσικά κουτάλια, μία καινοτόμο μεθοδολογία, κατοχυρωμένη με βραβείο ευρεσιτεχνίας που σκοπός της είναι να εκπαιδευτούν τα παιδιά στην εφαρμογή πρότυπων μεθόδων βιωματικής διδασκαλίας, μέσα από την εφαρμογή διαφόρων δραστηριοτήτων. Πρόκειται για ένα εξειδικευμένο και άκρως διαδραστικό workshop.

Επιμορφωτικό σεμινάριο για παιδαγωγούς της Διεύθυνσης Παιδικών Σταθμών του Δήμου Θεσσαλονίκης, θα πραγματοποιηθεί αυτή την Τετάρτη 27 Νοεμβρίου 2024 και ώρα 18:00 στο Δημαρχείο Θεσσαλονίκης (αίθουσα «Μανόλης Αναγνωστάκης»).

Στην ανάγκη να είναι προσεκτικοί οι παιδαγωγοί στα προγράμματα που εφαρμόζουν και να θέτουν συγκεκριμένους στόχους, αναφέρθηκε η κα Πηνελόπη Λοτσιοπούλου, διευθύντρια παιδικών σταθμών δήμου Θεσσαλονίκης, καθώς, όπως επισήμανε, το παιχνίδι διαμορφώνει από νωρίς τον χαρακτήρα του παιδιού.

Δείτε περισσότερα στο ertflix.gr | Ακούστε περισσότερα στο ertecho.gr

Όλες οι Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο,  στο ertnews.gr
Διάβασε όλες τις ειδήσεις μας στο Google
Κάνε like στη σελίδα μας στο Facebook
Ακολούθησε μας στο Twitter
Κάνε εγγραφή στο κανάλι μας στο Youtube
Γίνε μέλος στο κανάλι μας στο Viber

Προσοχή! Επιτρέπεται η αναδημοσίευση των πληροφοριών του παραπάνω άρθρου (όχι αυτολεξεί) ή μέρους αυτών μόνο αν:
– Αναφέρεται ως πηγή το ertnews.gr στο σημείο όπου γίνεται η αναφορά.
– Στο τέλος του άρθρου ως Πηγή
– Σε ένα από τα δύο σημεία να υπάρχει ενεργός σύνδεσμος