Συλλαλητήριο διαμαρτυρίας για τα μη κρατικά ΑΕΙ – Ακρόαση φορέων στην Επιτροπή Μορφωτικών Υποθέσεων

Συνεχίστηκε στην Επιτροπή Μορφωτικών Υποθέσεων της Βουλής η συζήτηση του νομοσχεδίου για την Παιδεία με την ακρόαση φορέων και μελών της εκπαιδευτικής κοινότητας που εισηγήθηκαν διορθώσεις στο τελικό κείμενο, τόσο για τα Δημόσια Πανεπιστήμια όσο και για την ίδρυση μη κρατικών. Σήμερα, πραγματοποιήθηκε στην Αθήνα νέο πανεκπαιδευτικό συλλαλητήριο ενάντια στο νομοσχέδιο.

Προβληματισμός αλλά και προτάσεις διατύπωσαν οι εκπρόσωποι από 20 φορείς κυρίως για τα άρθρα του πολυνομοσχεδίου που αφορούν στην ίδρυση μη κρατικών πανεπιστημίων.

Προτεραιότητα θα πρέπει να είναι η οικονομική ενίσχυση του δημόσιου πανεπιστημίου τόνισε ο  εκπρόσωπος της συνόδου των πρυτάνεων και χαρακτήρισε ιστορικής σημασίας την αναβάθμιση του Δημοκρίτειου Πανεπιστημίου Θράκης.

Ο πρόεδρος του φοιτητικού συλλόγου νομικής Κομοτηνής χαιρέτισε το νομοσχέδιο λέγοντας ότι τα τελευταία χρόνια ο σύλλογος τίθεται υπερ όχι μόνο της εγκατάστασης αλλά και της σύστασης μη κρατικών πανεπιστημίων στην χώρα μας.

Η ίδρυση μη κρατικών παραρτημάτων θα δώσει στους νέους τη δυνατότητα να μην εγκαταλείψουν την Ελλάδα, επεσήμανε ο πρόεδρος του οικονομικού επιμελητηρίου ενώ ο πρόεδρος του ΔΟΑΤΑΠ είπε ότι κάθε χρόνο ο οργανισμός δέχεται 8.500 αιτήσεις για αναγνώριση αλλοδαπών τίτλων σπουδών.

Για 8η συνεχόμενη Πέμπτη φοιτητές, μαθητές και εκπαιδευτικοί βρέθηκαν στους δρόμους της Αθήνας διαδηλώνοντας κατα της ίδρυσης μη κρατικών πανεπιστημίων.

Φοιτητικοί σύλλογοι από ολη την Ελλάδα δίνουν νέο ραντεβού την ημέρα ψήφισης του νομοσχεδίου.

Ρεπορτάζ: Ελίνα Κολύβα, Ηλίας Κούκος

Όλες οι Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο,  στο ertnews.gr
Διάβασε όλες τις ειδήσεις μας στο Google
Κάνε like στη σελίδα μας στο Facebook
Ακολούθησε μας στο Twitter
Κάνε εγγραφή στο κανάλι μας στο Youtube
Προσοχή! Επιτρέπεται η αναδημοσίευση των πληροφοριών του παραπάνω άρθρου (όχι αυτολεξεί) ή μέρους αυτών μόνο αν:
– Αναφέρεται ως πηγή το ertnews.gr στο σημείο όπου γίνεται η αναφορά.
– Στο τέλος του άρθρου ως Πηγή
– Σε ένα από τα δύο σημεία να υπάρχει ενεργός σύνδεσμος