Ν. Παγώνης στο Πρώτο: Ρεκόρ στην έκδοση συντάξεων τον Οκτώβριο – MyΕΦΚΑLive για τους πολίτες του συνόλου των νησιωτικών περιοχών (audio)

Λίγο πριν την συνεδρίαση του Υπουργικού Συμβουλίου σήμερα το πρωί, όπου θα παρουσιαστεί και το νομοσχέδιο για τον εκσυγχρονισμό του e-ΕΦΚΑ, ο υποδιοικητής ΕΦΚΑ, Νίκος Παγώνης μίλησε στο Πρώτο Πρόγραμμα 91,6 και 105,8 και την εκπομπή «Πρωινή Παρέα» με την Κατερίνα Σερέτη και τον Διονύση Χατζημιχάλη, μετά και το ρεκόρ μήνα αλλά και έτους που πέτυχε τον Οκτώβριο ο φορέας στις εκδόσεις συντάξεων.

Διατηρώντας την δέσμευση ότι εντός του 2022 οι εκκρεμείς συντάξεις θα αποτελούν παρελθόν, ο κ. Παγώνης είπε χαρακτηριστικά «για εμάς, την διοίκηση και τα στελέχη του ΕΦΚΑ, την πολιτική ηγεσία και τους εργαζόμενους, αυτή η διαδικασία είναι σαν το ποδήλατο, αν σταματήσεις να κάνεις πεντάλ πέφτεις. Όταν έχεις ένα καλό αποτέλεσμα, την επόμενη στιγμή, πρέπει να συνεχίσεις και να κάνεις κάτι άλλο γιατί πρέπει αυτό το πράγμα στην Ελλάδα να τελειώσει κάποια στιγμή.  Οι νέοι να ξέρουν ότι θα πάρουν την σύνταξή τους, να μην έχουν αυτή την ανασφάλεια και οι παλιοί συνταξιούχοι, οι άνθρωποι που μας έφεραν στην ζωή, με αξιοπρέπεια να πάρουν τα χρήματα που χρειάζονται στον χρόνο που χρειάζεται».

Περιγράφοντας την δομή του φορέα, ο κ. Παγώνης έκανε λόγο «για έναν πύργο ελέγχου που μπορεί να ελέγχει το σύστημα απονομής συντάξεων την ίδια στιγμή, με 3000 ηλεκτρονικούς υπολογιστές που έχουν ενταχθεί στην υλικοτεχνική υποδομή, ενώ θα προχωρήσει και η προμήθεια άλλων 3000. Υπάρχουν τα μπόνους που παίρνουν οι εργαζόμενοι ανάλογα με την απόδοση στην απονομή συντάξεων, ενώ κάτι ανάλογο έχει προβλεφθεί για τους εργαζόμενους που εξυπηρετούν στο νέο τηλεφωνικό κέντρο 1555. «Περίπου μισό εκατομμύριο πολίτες έχουν αγκαλιάσει την νέα 5ψήφια γραμμή στις 110 πρώτες μέρες λειτουργίας της».

Πριν από το νέο τηλεφωνικό κέντρο διεκπεραιώνονταν 700 κλήσεις την ημέρα, ενώ τώρα ξεπερνούν τις 3000 το 24ωρο με τον χρόνο αναμονής να έχει μειωθεί από 15 λεπτά πριν 120 μέρες, στα 15 δευτερόλεπτα σήμερα, χωρίς τηλεφωνική χρέωση για τον πολίτη, ενώ υπάρχουν και τα αιτήματα που γίνονται ηλεκτρονικά, επεσήμανε ο κ. Παγώνης.

Παράλληλα ο e-ΕΦΚΑ προχωρά και σε μια σειρά από άλλες δράσεις, με το MyΕΦΚΑLive, μια συνεργασία με το Υπουργείο Ψηφιακής Διακυβέρνησης, που έρχεται να προστεθεί στις 50 ψηφιακές υπηρεσίες που υπάρχουν ήδη και με την οποία μπορούν οι πολίτες σχεδόν στο σύνολο των νησιών της χώρας, να εξυπηρετούνται μέσω κάμερας συνομιλώντας για μια σειρά από ζητήματα με τον αρμόδιο υπάλληλο. Στόχος είναι εκτός από την εξυπηρέτηση πολιτών από απομακρυσμένες και νησιωτικές περιοχές, να εξυπηρετούνται και άτομα με αναπηρίες.

Όλες οι Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο,  στο ertnews.gr
Διάβασε όλες τις ειδήσεις μας στο Google
Κάνε like στη σελίδα μας στο Facebook
Ακολούθησε μας στο Twitter
Κάνε εγγραφή στο κανάλι μας στο Youtube
Προσοχή! Επιτρέπεται η αναδημοσίευση των πληροφοριών του παραπάνω άρθρου (όχι αυτολεξεί) ή μέρους αυτών μόνο αν:
– Αναφέρεται ως πηγή το ertnews.gr στο σημείο όπου γίνεται η αναφορά.
– Στο τέλος του άρθρου ως Πηγή
– Σε ένα από τα δύο σημεία να υπάρχει ενεργός σύνδεσμος