Μια μέρα στην ελληνική πρεσβεία της Οττάβα για τους Καναδούς μαθητές

Καναδούς μαθητές λυκείου υποδέχθηκε η Πρεσβεία της Ελλάδας στην Οττάβα την Τρίτη, 6 Δεκεμβρίου, με στόχο, παρακολουθώντας και συμμετέχοντας στα καθημερινά καθήκοντα των υπαλλήλων, να εξοικειωθούν με το έργο μιας διπλωματικής αποστολής στο εξωτερικό. 

Στο πλαίσιο της εκδήλωσης «Μια μέρα στην Πρεσβεία της Ελλάδος», οι μαθητές είχαν την ευκαιρία να γνωρίσουν την πολιτική, τον πολιτισμό και τις επιχειρήσεις της Ελλάδας και να πραγματοποιήσουν ένα σενάριο διπλωματίας με ρόλους. 

Ειδικότερα, ανατέθηκε στους μαθητές να προχωρήσουν στις απαραίτητες προπαρασκευαστικές εργασίες ενόψει της εικονικής επίσημης επίσκεψης του Έλληνα Αναπληρωτή Υπουργού Εξωτερικών στον Καναδά με αφορμή τα 80 χρόνια διπλωματικής σχέσης μεταξύ των δύο χωρών. Στο πλαίσιο του εργαστηρίου, οι μαθητές είχαν την ευκαιρία να συνεργαστούν με Καναδούς και Έλληνες διπλωμάτες και να πραγματοποιήσουν διαδικτυακές συναντήσεις με στελέχη της Global Affairs Canada και του ελληνικού υπουργείου Εξωτερικών.

Την επίσκεψη προετοίμασαν και στήριξαν, εκτός από τους υπαλλήλους της πρεσβείας, και οι Michael Bonser, γενικός διευθυντής, Διμερείς Σχέσεις και Υποστήριξη Ευρώπης (EUB), Global Affairs Canada, Renato Chin, Μονάδα Προστασίας Συνδέσμου RCMP, Sean Oussoren, διεθνής εκπαιδευτικός συντονιστής, Διεθνές Πρόγραμμα Πιστοποίησης, Κωνσταντίνος Ιωάννου, Διευθυντής Προγράμματος, Ottawa International Projects & Exchanges Center καθώς και οι υπάλληλοι στην Αθήνα στα κεντρικά γραφεία του Υπουργείου Εξωτερικών.

  • (Επιμέλεια Χρυσάνθη Φραντζεσκάκη, πηγή: Greek Press)

Όλες οι Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο,  στο ertnews.gr
Διάβασε όλες τις ειδήσεις μας στο Google
Κάνε like στη σελίδα μας στο Facebook
Ακολούθησε μας στο Twitter
Κάνε εγγραφή στο κανάλι μας στο Youtube
Γίνε μέλος στο κανάλι μας στο Viber

Προσοχή! Επιτρέπεται η αναδημοσίευση των πληροφοριών του παραπάνω άρθρου (όχι αυτολεξεί) ή μέρους αυτών μόνο αν:
– Αναφέρεται ως πηγή το ertnews.gr στο σημείο όπου γίνεται η αναφορά.
– Στο τέλος του άρθρου ως Πηγή
– Σε ένα από τα δύο σημεία να υπάρχει ενεργός σύνδεσμος