Live – Η κίνηση στους δρόμους τώρα – Κυκλοφοριακό χάος στους δρόμους της Αττικής

Ιδιαίτερα αυξημένη είναι από το πρωί η κίνηση στους βασικούς οδικούς άξονες της Αττικής, με τα μεγαλύτερα προβλήματα να εντοπίζονται στον Κηφισό, στη Μεσογείων, στην Κατεχάκη και στην Αττική Οδό.

Στον Κηφισό, παρατηρείται έντονη συμφόρηση και στα δύο ρεύματα κυκλοφορίας, από τη Μεταμόρφωση έως και το Φάληρο, με τις καθυστερήσεις να ξεπερνούν κατά τόπους τα 40 λεπτά.

Σημαντικά προβλήματα σημειώνονται και στη λεωφόρο Μικράς Ασίας και στην Ποσειδώνος προς Πειραιά, όπου η κίνηση διεξάγεται με πολύ χαμηλές ταχύτητες.

Αυξημένος κυκλοφοριακός φόρτος καταγράφεται και στη λεωφόρο Κηφισίας, από τη Φιλοθέη και στα δύο ρεύματα, καθώς και στη Μεσογείων, ιδιαίτερα στο ύψος της Κατεχάκη, όπου οι καθυστερήσεις είναι συνεχείς.

Δυσχέρεια στην κυκλοφορία παρατηρείται και στην Αλίμου – Κατεχάκη, αλλά και στη λεωφόρο Αθηνών, έως τον Σκαραμαγκά.

Στην Αττική Οδό, οι καθυστερήσεις διαμορφώνονται ως εξής:

Στο ρεύμα προς Ελευσίνα, 20΄–25΄ από Μαραθώνος έως Κηφισίας.

Στο ρεύμα προς Αεροδρόμιο, 20΄–25΄ από Μεταμόρφωση (είσοδος από Λαμία) έως Κηφισίας, και άνω των 45΄ από Άνω Λιόσια έως Κηφισίας.

Στην Περιφερειακή Υμηττού, καθυστερήσεις 15΄–20΄ από Αγία Παρασκευή έως Κηφισίας.

Η Τροχαία Αττικής παρακολουθεί την εξέλιξη της κυκλοφορίας και συνιστά στους οδηγούς προσοχή, τήρηση αποστάσεων και αποφυγή άσκοπων μετακινήσεων κατά τις ώρες αιχμής.

Κάντε κλικ στην “προβολή μεγαλύτερου χάρτη” για να δείτε την ΚΙΝΗΣΗ ΤΩΡΑ.

Για περισσότερες πληροφορίες δείτε τα αναλυτικά δελτία κυκλοφορίας της Αστυνομίας για την Αττική και τη Θεσσαλονίκη.

Όλες οι Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο,  στο ertnews.gr
Διάβασε όλες τις ειδήσεις μας στο Google
Κάνε like στη σελίδα μας στο Facebook
Ακολούθησε μας στο Twitter
Κάνε εγγραφή στο κανάλι μας στο Youtube
Γίνε μέλος στο κανάλι μας στο Viber

Προσοχή! Επιτρέπεται η αναδημοσίευση των πληροφοριών του παραπάνω άρθρου (όχι αυτολεξεί) ή μέρους αυτών μόνο αν:
– Αναφέρεται ως πηγή το ertnews.gr στο σημείο όπου γίνεται η αναφορά.
– Στο τέλος του άρθρου ως Πηγή
– Σε ένα από τα δύο σημεία να υπάρχει ενεργός σύνδεσμος