Κίνηση στους δρόμους: Το ψιλοβρόχο έφερε «έμφραγμα» στους δρόμους της Αθήνας

Η εβδομάδα ξεκίνησε με το γνώριμο σκηνικό της ταλαιπωρίας για τους οδηγούς της πρωτεύουσας, καθώς το ψιλοβρόχο που έπεσε από νωρίς το πρωί προκάλεσε αυξημένη κίνηση και μεγάλα μποτιλιαρίσματα σε βασικούς οδικούς άξονες.

Στο κόκκινο ο Κηφισός, με την κίνηση να παραμένει ιδιαίτερα αυξημένη στο ρεύμα προς Πειραιά — από τη Νέα Φιλαδέλφεια έως τη Λενορμάν — όπου τα οχήματα κινούνται σημειωτόν.

Στην Κηφισίας, στο ύψος του Ψυχικού, καταγράφονται μεγάλες καθυστερήσεις, ενώ ανάλογη εικόνα παρουσιάζουν και τμήματα της Μεσογείων. Δυσκολίες αντιμετωπίζουν οι οδηγοί και στην Κατεχάκη, αλλά και στη Λεωφόρο Αθηνών στο ρεύμα προς Σκαραμαγκά.

Δείτε περισσότερα στο ertflix.gr | Ακούστε περισσότερα στο ertecho.gr

Στην Αττική Οδό η κατάσταση παραμένει επιβαρυμένη και στα δύο ρεύματα κυκλοφορίας:

Προς Ελευσίνα, καθυστερήσεις άνω των 30 λεπτών από Κάντζα έως Κηφισίας, αλλά και από Παπάγου έως Κηφισίας.

Προς Αεροδρόμιο, καθυστερήσεις άνω των 30 λεπτών από Φυλής έως Κηφισίας.

Αυξημένη κίνηση καταγράφεται και στο παραλιακό μέτωπο, από το Καλαμάκι έως τον Φλοίσβο, ενώ δυσκολίες αντιμετωπίζουν οι οδηγοί και στον Πειραιά, κυρίως περιμετρικά του λιμανιού.

Η σύσταση προς τους οδηγούς είναι να οπλιστούν με υπομονή, να αποφύγουν αν είναι δυνατόν τις μετακινήσεις στις ώρες αιχμής και να κινούνται με προσοχή λόγω της ολισθηρότητας του οδοστρώματος.

Κάντε κλικ στην “προβολή μεγαλύτερου χάρτη για να δείτε την ΚΙΝΗΣΗ ΤΩΡΑ.

Για περισσότερες πληροφορίες δείτε τα αναλυτικά δελτία κυκλοφορίας της Αστυνομίας για την Αττική και τη Θεσσαλονίκη.

Όλες οι Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο,  στο ertnews.gr
Διάβασε όλες τις ειδήσεις μας στο Google
Κάνε like στη σελίδα μας στο Facebook
Ακολούθησε μας στο Twitter
Κάνε εγγραφή στο κανάλι μας στο Youtube
Γίνε μέλος στο κανάλι μας στο Viber

Προσοχή! Επιτρέπεται η αναδημοσίευση των πληροφοριών του παραπάνω άρθρου (όχι αυτολεξεί) ή μέρους αυτών μόνο αν:
– Αναφέρεται ως πηγή το ertnews.gr στο σημείο όπου γίνεται η αναφορά.
– Στο τέλος του άρθρου ως Πηγή
– Σε ένα από τα δύο σημεία να υπάρχει ενεργός σύνδεσμος