Σε εξέλιξη βρίσκεται αυτή την ώρα η αυτοψία της πολιτικής ηγεσίας του Υπουργείου Υποδομών και Μεταφορών στη Μεσσηνία, στο πλαίσιο παρακολούθησης του μεγάλου οδικού έργου Καλαμάτα – Ριζόμυλος – Πύλος – Μεθώνη, με τον υπουργό και τον υφυπουργό να εκφράζουν ικανοποίηση για την πορεία των εργασιών.

Ο υπουργός Υποδομών Χρήστος Δήμας, ο υφυπουργός Υποδομών Νίκος Ταχιάος και ο γενικός γραμματέας Υποδομών Δημήτρης Αναγνώπουλος βρίσκονται στον Ριζόμυλο, όπου από τις 3 το μεσημέρι επιθεωρούν τα ενεργά εργοτάξια και ενημερώνονται για την εξέλιξη των εργασιών.
Χρ. Δήμας: Το έργο προχωρά με πολύ γρήγορους ρυθμούς
Ο υπουργός δήλωσε: «Τα εργοτάξια συνεχίζουν με πολύ γρήγορους ρυθμούς. Πρόκειται για ένα έργο που θα συμβάλει σε πιο ασφαλείς, πιο άνετες και πιο γρήγορες μετακινήσεις για όλη την περιοχή», υπενθυμίζοντας ότι στόχος παραμένει η παράδοση εντός του 2028.
Ο Χρήστος Δήμας τόνισε επίσης ότι το Υπουργείο επεξεργάζεται ήδη «τα καλύτερα δυνατά σενάρια» για την προώθηση του επόμενου μεγάλου οδικού άξονα της Δυτικής Πελοποννήσου: το τμήμα Πύργος – Καλό Νερό – Τσακώνα, έργο που παραμένει υψηλής κυβερνητικής προτεραιότητας.

Ν. Ταχιάος: Η Ελλάδα έχει μετατραπεί σε ένα τεράστιο εργοτάξιο
Ο υφυπουργός Υποδομών Νίκος Ταχιάος επεσήμανε: «Στα χρόνια της διακυβέρνησης του Κυριάκου Μητσοτάκη η Ελλάδα έχει μετατραπεί σε ένα τεράστιο εργοτάξιο.
Το έργο στον Ριζόμυλο προχωρά δυναμικά και στις επόμενες επισκέψεις η εικόνα θα είναι ακόμη πιο προχωρημένη».

Παρόντες στην αυτοψία μεταξύ άλλων ήταν και οι :
• ο υφυπουργός Προστασίας του Πολίτη Γιάννης Λαμπρόπουλος,
• οι βουλευτές Μεσσηνίας Μίλτος Χρυσομάλλης και Περικλής Μαντάς,
• οι δήμαρχοι Καλαμάτας Θανάσης Βασιλόπουλος, Μεσσήνης Γιώργος Αθανασόπουλος και Πύλου – Νέστορος Παναγιώτης Καρβέλας,
• αντιπεριφερειάρχες και στελέχη της τοπικής αυτοδιοίκησης.
Ρεπορτάζ: Κώστας Γαζούλης
Κάνε like στη σελίδα μας στο Facebook
Ακολούθησε μας στο Twitter
Κάνε εγγραφή στο κανάλι μας στο Youtube
Γίνε μέλος στο κανάλι μας στο Viber
– Αναφέρεται ως πηγή το ertnews.gr στο σημείο όπου γίνεται η αναφορά.
– Στο τέλος του άρθρου ως Πηγή
– Σε ένα από τα δύο σημεία να υπάρχει ενεργός σύνδεσμος