Το 63% των ερωτηθέντων στην έρευνα Μαρτίου του Βαρομέτρου του Εμποροβιομηχανικού Επιμελητηρίου Θεσσαλονίκης (ΕΒΕΘ) δήλωσε ότι ανησυχεί πολύ (37%) ή αρκετά (26%) για την επίπτωση της πανδημίας στα οικονομικά του νοικοκυριού, ενώ το αντίστοιχο ποσοστό για την υγεία ήταν 55% (27% ανησυχεί πολύ και 28% αρκετά). Η έρευνα πραγματοποιήθηκε σε δείγμα 700 καταναλωτών, στο χρονικό διάστημα Σεπτέμβριος 2020 και Μάρτιος 2021, από την εταιρεία δημοσκοπήσεων Palmos Analysis.
Παράλληλα, σχεδόν οκτώ στους δέκα καταναλωτές (77%) πιστεύουν ότι η εφαρμογή των μέτρων προστασίας από την COVID-19, από τα εμπορικά καταστήματα και τα σούπερ μάρκετ, ήταν πολύ (21%) ή αρκετά (56%) ικανοποιητική, όπως καταγράφηκε την εποχή που η αγορά ήταν ανοιχτή με μέτρα και κανόνες (Σεπτέμβριος 2020). Παράλληλα, πάνω από εννέα στους δέκα (ποσοστό 93%) δηλώνουν ότι χρησιμοποιούσαν πάντα την προστατευτική μάσκα στις επισκέψεις τους στα σούπερ μάρκετ.
Από την έρευνα προκύπτει επιπλέον ότι ενισχύονται τα αρνητικά συναισθήματα των πολιτών, όπως η απογοήτευση, η οργή και η απαισιοδοξία, σε σχέση με προηγούμενες έρευνες στα πρώτα στάδια της πανδημίας.
Η ανησυχία φτάνει πλέον στο 30% (οι ερωτηθέντες είχαν μέχρι δύο επιλογές απαντήσεων), η ανασφάλεια το 25%, η απογοήτευση το 18%, η οργή επίσης το 18%, ο φόβος το 16% και η απαισιοδοξία το 14%, ενώ το πρώτο θετικό συναίσθημα, η αισιοδοξία, καταλαμβάνει ποσοστό μόλις 10%.
Πηγή ΑΠΕ-ΜΠΕ
Κάνε like στη σελίδα μας στο Facebook
Ακολούθησε μας στο Twitter
Κάνε εγγραφή στο κανάλι μας στο Youtube
Γίνε μέλος στο κανάλι μας στο Viber
– Αναφέρεται ως πηγή το ertnews.gr στο σημείο όπου γίνεται η αναφορά.
– Στο τέλος του άρθρου ως Πηγή
– Σε ένα από τα δύο σημεία να υπάρχει ενεργός σύνδεσμος