Ενημέρωση και τεχνολογία από τους μαθητές στους Φούρνους Κορσεών

Οι ανησυχίες των μαθητών στους Φούρνους για την επίλυση προβλημάτων, που απασχολούν την τοπική κοινωνία εκφράστηκαν με την αξιοποίηση της τεχνολογίας και την δημιουργία μιας ιστοσελίδας.

Στο παρελθόν η ενημέρωση των κατοίκων μικρών χωριών γινόταν από τους τελάληδες. Ακολούθως, ανέλαβαν τα μεγάφωνα εγκαταστημένα στην κεντρική πλατεία. Σήμερα αυτά αποτελούν ανάμνηση. Η τεχνολογία πήρε την σκυτάλη της ενημέρωσης.

Στους Φούρνους Κορσεών, ένα νησί του ανατολικού Αιγαίου, με περίπου 500 μόνιμους κατοίκους, οι μαθητές του σχολείου ανέλαβαν την διάδοση των χρηστικών πληροφοριών, μέσω μίας διαδικτυακής σελίδας.

Τα παιδιά ετοιμάζουν την δική τους εικονική επιχείρηση, με σκοπό να προβάλλουν οτιδήποτε αφορά στο νησί τους.

Όπως εξηγεί η  Ηρώ Πάντικ, οικονομολόγος- καθηγήτρια οι 10 από τους συνολικά 40 μαθητές του σχολείου ενέταξαν την ιδέα τους στο πρόγραμμα Junior Achievement Greece, ένα μη κερδοσκοπικό οργανισμό, που αναδεικνύει την επόμενη γενιά καινοτόμων επαγγελματιών και συνδέει την εκπαιδευτική και μαθητική κοινότητα με την αγορά εργασίας.

Στο πλαίσιο αυτό οι μαθητές με αιχμή του δόρατος την σύγχρονη εκπαιδευτική μεθοδολογία και την τεχνολογία, φιλοδοξούν να δώσουν λύσεις ή απλώς να βελτιώσουν την κατάσταση στο ακριτικό νησί.

Οι εκκολαπτόμενοι νεαροί επιχειρηματίες αναπτύσσουν την ιδέα τους με κοινωνικό και όχι ιδιαίτερα εμπορικό χαρακτήρα. Στην ιστοσελίδα τους θα αναρτώνται ειδήσεις, χρηστικές πληροφορίες, ακόμη και μικρές αγγελίες. Εκείνο που απομένει είναι να “εκπαιδεύσουν” την μικρή τους κοινωνία να χρησιμοποιεί τις νέες τεχνολογίες και να ενημερώνεται μέσα από την ηλεκτρονική τους σελίδα.

Όλες οι Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο,  στο ertnews.gr
Διάβασε όλες τις ειδήσεις μας στο Google
Κάνε like στη σελίδα μας στο Facebook
Ακολούθησε μας στο Twitter
Κάνε εγγραφή στο κανάλι μας στο Youtube
Προσοχή! Επιτρέπεται η αναδημοσίευση των πληροφοριών του παραπάνω άρθρου (όχι αυτολεξεί) ή μέρους αυτών μόνο αν:
– Αναφέρεται ως πηγή το ertnews.gr στο σημείο όπου γίνεται η αναφορά.
– Στο τέλος του άρθρου ως Πηγή
– Σε ένα από τα δύο σημεία να υπάρχει ενεργός σύνδεσμος