Αθήνα–Θεσσαλονίκη σε 3 ώρες και 15 λεπτά από τον Μάιο με το «λευκό βέλος»

Αθήνα–Θεσσαλονίκη σε 3 ώρες και 15 λεπτά με το «λευκό βέλος» που μπαίνει στις ράγες από τα μέσα Μαΐου. Με ταχύτητα 160 χιλιομέτρων την ώρα και δυνατότητα μεταφοράς 600 επιβατών διευκολύνει τη μετακίνηση των επιβατών από και προς Θεσσαλονίκη.

Το σιδηροδρομικό δίκτυο αναβαθμίζεται, αποκτά νέα ηλεκτρικά και υδρογόνα τρένα και δίνει έμφαση στις άγονες σιδηροδρομικές γραμμές.

Η νέα σύμβαση υποχρεώσεων δημόσιας υπηρεσίας, που έχει υπογραφεί μεταξύ Ελληνικού Δημοσίου και ΤΡΑΙΝΟΣΕ στο Υπουργείο Μεταφορών προβλέπει την παροχή 50 εκατ. ευρώ ετησίως για τα επόμενα 10 χρόνια, με αυτόματη προέκταση 5 ετών μετά το τέλος της 10ετίας.

Παράλληλα, εισάγεται παράρτημα επενδύσεων από την υλοποίηση του οποίου εξαρτάται η διάρκεια της νέας σύμβασης η οποία προβλέπει ότι η ΤΡΑΙΝΟΣΕ θα λαμβάνει την επιδότηση μόνο εφόσον έχει εκτελέσει τα δρομολόγια στις άγονες γραμμές.

H ΤΡΑΙΝΟΣΕ δεσμεύεται επίσης για την απόκτηση, υπέρ του Δημοσίου, τουλάχιστον 10 τραίνων υδρογόνου μηδενικών ρύπων, 10 νέων τραίνων για προαστιακές γραμμές και αναβάθμιση των κυριότερων αμαξοστασίων της χώρας.

Η νέα σύμβαση Υποχρεώσεων Δημόσιας Υπηρεσίας υπήρξε αποτέλεσμα διαπραγματεύσεων της ΤΡΑΙΝΟΣΕ με το Υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών και με το Υπουργείο Οικονομικών για περισσότερο από ένα χρόνο. Έλαβε το «πράσινο φως» από το Ελεγκτικό Συνέδριο την προηγούμενη εβδομάδα και θα υποβληθεί προς κύρωση στη Βουλή των Ελλήνων στο επόμενο διάστημα.

ΠΗΓΗ: ΕΡΤ3, ΡΕΠΟΡΤΑΖ: ΕΛΕΝΗ ΚΑΜΠΑΚΗ

Όλες οι Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο,  στο ertnews.gr
Διάβασε όλες τις ειδήσεις μας στο Google
Κάνε like στη σελίδα μας στο Facebook
Ακολούθησε μας στο Twitter
Κάνε εγγραφή στο κανάλι μας στο Youtube
Προσοχή! Επιτρέπεται η αναδημοσίευση των πληροφοριών του παραπάνω άρθρου (όχι αυτολεξεί) ή μέρους αυτών μόνο αν:
– Αναφέρεται ως πηγή το ertnews.gr στο σημείο όπου γίνεται η αναφορά.
– Στο τέλος του άρθρου ως Πηγή
– Σε ένα από τα δύο σημεία να υπάρχει ενεργός σύνδεσμος