Αεροσκάφος με 189 επιβαίνοντες κατέπεσε στα ανοικτά των ινδονησιακών ακτών (video)

Αεροσκάφος της ιδιωτικής εταιρείας Lion Air με 188 επιβαίνοντες, επιβάτες και μέλη του πληρώματος, κατέπεσε στα ανοικτά των ινδονησιακών ακτών, γνωστοποίησαν στελέχη των υπηρεσιών έρευνας και διάσωσης και του υπουργείου Μεταφορών της Ινδονησίας. Η συγκεκριμένη εταιρία χαμηλού κόστους έχει βεβαρυμένο παρελθόν σε θέματα ασφαλείας και της είχε απαγορευτεί στο παρελθόν να πετά σε ευρωπαϊκές χώρες.

Σύμφωνα με τον Σιντού Ραχάγιου, επικεφαλής της διεύθυνσης πολιτικής αεροπορίας του ινδονησιακού υπουργείου Μεταφορών, στο αεροσκάφος επέβαιναν «179 ενήλικοι επιβάτες, ένα παιδί, δύο βρέφη, καθώς και δύο πιλότοι και πέντε μέλη του πληρώματος καμπίνας».

Ο ίδιος διευκρίνισε ότι το αεροσκάφος «ζήτησε να επιστρέψει» στο αεροδρόμιο πριν «χαθεί από τα ραντάρ».

Σύμφωνα με την υπηρεσία έρευνας και διάσωσης, το αεροπλάνο, που εκτελούσε την πτήση JT610 από την πρωτεύουσα της χώρας Τζακάρτα προς την Πανγκάλ Πινάν, στο νησί Μπανγκά, κατέπεσε στα ανοικτά των ινδονησιακών ακτών.

Η επαφή με το αεροσκάφος χάθηκε 13 λεπτά μετά την απογείωσή του, ανέφερε νωρίτερα αξιωματούχος των υπηρεσιών έρευνας και διάσωσης. Το αεροσκάφος της Λάιον είναι ένα Boeing 737 Max 8, κατά τον εξειδικευμένο ιστότοπο Flightradar και σύμφωνα με το πρακτορείο Ρόιτερς ήταν ολοκαίνουργιο. Πραγματοποίησε την πρώτη πτήση του στις 15 Αυγούστου και η εταιρεία διαβεβαιώνει ότι ένας μηχανικός, ειδικευμένος στα μοντέλα Boeing, το είχε κρίνει πτητικά ικανό πριν από τη σημερινή πτήση.

Ο κυβερνήτης της πτήσης JT610 ήταν ο Μπάβιε Σουνέτζα, ένας 31χρονος Ινδός με καταγωγή από το Νέο Δελχί. Ο Σουνέτζα και ένας Ιταλός επιβάτης ήταν οι μοναδικοί αλλοδαποί που επέβαιναν στο αεροσκάφος. Στον λογαριασμό του στο Linkedin ο Σουνέτζα ανέφερε ότι εργαζόταν για τη Lion Air από το 2011 και είχε περίπου 6.000 ώρες πτήσης. Στο Facebook είχε αναρτήσει φωτογραφίες του, με τη στολή του.

Λίγα λεπτά μετά την απογείωση, στις 6.20, ο Σουνέτζα ανέφερε ότι αντιμετώπιζε κάποιες τεχνικές δυσκολίες και ζήτησε άδεια από τον πύργο ελέγχου να επιστρέψει στο αεροδρόμιο. Τα στοιχεία από τον ιστότοπο FlightRadar24 δείχνουν ότι κάτι πήγε στραβά δύο λεπτά μετά την απογείωση, όταν το αεροπλάνο βρισκόταν σε ύψος 2.000 ποδών (610 μέτρα). Αρχικά έκανε βουτιά 500 ποδών, πήρε κλίση προς τα αριστερά και κατόπιν άρχισε να ανεβαίνει και πάλι, στα 5.000 πόδια. Το σήμα χάθηκε ενώ είχε αναπτύξει ταχύτητα και βρισκόταν περίπου στα 3.650 πόδια.

ΠΗΓΗ: ΑΠΕ-ΜΠΕ, ΕΡΤ, Ρόιτερς

Όλες οι Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο,  στο ertnews.gr
Διάβασε όλες τις ειδήσεις μας στο Google
Κάνε like στη σελίδα μας στο Facebook
Ακολούθησε μας στο Twitter
Κάνε εγγραφή στο κανάλι μας στο Youtube
Προσοχή! Επιτρέπεται η αναδημοσίευση των πληροφοριών του παραπάνω άρθρου (όχι αυτολεξεί) ή μέρους αυτών μόνο αν:
– Αναφέρεται ως πηγή το ertnews.gr στο σημείο όπου γίνεται η αναφορά.
– Στο τέλος του άρθρου ως Πηγή
– Σε ένα από τα δύο σημεία να υπάρχει ενεργός σύνδεσμος