Την ανησυχία τους, εκφράζουν με κοινή ανακοίνωσή τους, τα δ.σ. των συλλόγων ξενοδόχων της Ζακύνθου, για το έργο του προβλήτα πρόσδεσης κρουαζιερόπλοιων στο λιμάνι του νησιού, μετά την δημοσιοποίηση του master plan των τοπικών λιμενικών υποδομών, στο οποίο προβλέπεται εκτός όλων των άλλων και η χωροθέτηση του εν λόγω προβλήτα, πλησίον του μόλου του Αγίου Διονυσίου.
«Εδώ και μία δεκαετία περίπου, έχει κατατεθεί μελέτη για τον προβλήτα πρόσδεσης από τον ναυπηγό, κ.Κάπαρη, (σ.σ. που προτείνει την κατασκευή του έργου στο μόλου του Αγίου Νικολάου σε αντίθεση με την πρόσφατη απόφαση για το μόλο του Αγίου Διονυσίου), η οποία εκπονήθηκε σε συνεργασία με τις διεθνείς εταιρίες κρουαζιέρας, οι οποίες εγγυώνται την λειτουργία της. Για το συγκεκριμένο έργο, υπάρχουν και οι σχετικές μελέτες για τη ρύθμιση του κυκλοφοριακού, την ασφάλεια των επιβατών, κλπ», επισημαίνουν οι τοπικοί σύλλογοι ξενοδόχων, αναφέροντας πως «ήταν και είναι πλήρως ενήμεροι για την μελέτη αυτή, την οποία στήριζαν και στηρίζουν, διότι γνωρίζουν πολύ καλά, ότι είναι ένα από τα πιο σημαντικά έργα υποδομής και θα προσφέρει τα μέγιστα στην οικονομία του νησιού μας».
Μάλιστα, οι εκπρόσωποι των ξενοδόχων του νησιού, αναρωτιούνται με νόημα «μήπως τελικά προσβλέπουμε σε ένα έργο, το οποίο δεν θα διαφέρει από το προηγούμενο, που αποδείχθηκε παντελώς άχρηστο και κόστισε στους φορολογούμενους Έλληνες πολίτες, πάνω από 1 δισεκατομμύριο δραχμές; Εξάλλου και το εν λόγω έργο κατασκευάστηκε κατόπιν μελέτης. Ποιος τελικά ευθύνεται για αυτό το έργο, ποιος λογοδότησε για την αλόγιστη αυτή σπατάλη του κρατικού χρήματος;».
Επίσης, προσθέτουν ότι «θεωρούμε πως μία ακόμη μαύρη σελίδα γράφεται στον τόπο μας, δυστυχώς, με την συναίνεση των αιρετών μας και της ομάδας των ειδικών μελετητών».
Τέλος, αναφέρουν πως «αναρωτιόμαστε τελικά, εάν οι Ζακυνθινοί θέλουν πραγματικά τον προβλήτα ή όχι;».
Κάνε like στη σελίδα μας στο Facebook
Ακολούθησε μας στο Twitter
Κάνε εγγραφή στο κανάλι μας στο Youtube
Γίνε μέλος στο κανάλι μας στο Viber
– Αναφέρεται ως πηγή το ertnews.gr στο σημείο όπου γίνεται η αναφορά.
– Στο τέλος του άρθρου ως Πηγή
– Σε ένα από τα δύο σημεία να υπάρχει ενεργός σύνδεσμος