Η ΔΕΥΑΖ καλεί και παρακαλεί τους πολίτες – καταναλωτές για την ικανοποίηση αιτημάτων τους, την εκδήλωση παραπόνων ή την αναφορά βλαβών, στις τηλεφωνικές γραμμές που είναι διαθέσιμες για την εξυπηρέτηση του κοινού, να ζητούν τα στοιχεία του υπαλλήλου στον οποίο απευθύνονται.
«Αν εντός εύλογου χρονικού διαστήματος, οι υπηρεσίες μας δεν ανταποκριθούν, οι ενδιαφερόμενοι να απευθύνονται αποκλειστικά στον πρόεδρο της ΔΕΥΑΖ», αναφέρει η δημοτική επιχείρηση.
Διάβασε όλες τις ειδήσεις μας στο Google
Κάνε like στη σελίδα μας στο Facebook
Ακολούθησε μας στο Twitter
Κάνε εγγραφή στο κανάλι μας στο Youtube
Γίνε μέλος στο κανάλι μας στο Viber
Κάνε like στη σελίδα μας στο Facebook
Ακολούθησε μας στο Twitter
Κάνε εγγραφή στο κανάλι μας στο Youtube
Γίνε μέλος στο κανάλι μας στο Viber
Προσοχή! Επιτρέπεται η αναδημοσίευση των πληροφοριών του παραπάνω άρθρου (όχι αυτολεξεί) ή μέρους αυτών μόνο αν:
– Αναφέρεται ως πηγή το ertnews.gr στο σημείο όπου γίνεται η αναφορά.
– Στο τέλος του άρθρου ως Πηγή
– Σε ένα από τα δύο σημεία να υπάρχει ενεργός σύνδεσμος
– Αναφέρεται ως πηγή το ertnews.gr στο σημείο όπου γίνεται η αναφορά.
– Στο τέλος του άρθρου ως Πηγή
– Σε ένα από τα δύο σημεία να υπάρχει ενεργός σύνδεσμος