Στο πλαίσιο της αντιμετώπισης του σχολικού εκφοβισμού, της ημέρας που έχει αφιερωθεί από τα σχολεία, αλλά και της ενημέρωσης των μαθητών και μαθητριών του 5ου Γυμνασίου Μυτιλήνης, την Παρασκευή 8/3/2019, αναπτύχθηκαν και συζητήθηκαν θέματα που αφορούν τον σχολικό εκφοβισμό αλλά και θέματα που αφορούν την ασφάλεια των μικρών μαθητών/τριων στην χρήση των κοινωνικών δικτύων ( f.b, Instagram,…).
Ο καθηγητής πληροφορικής κ. Μουρογιάννης Χριστόφορος προσκεκλημένος από το Σχολείου και τους εκπαιδευτικούς του, οργάνωσαν και επιμελήθηκαν την ενημέρωση για όλα τα παιδιά του Σχολείου μας.
Η ομιλία και η συζήτηση που ακολούθησε ήταν εποικοδομητική μιας και ανταλλάχτηκαν απόψεις και από την πλευρά των μικρών μαθητών/τριων όσο και από την πλευρά του ομιλητή με τους συμμετέχοντες καθηγητές.
Επί πλέον τα παιδιά εργαζόμενα στο μάθημα της Πληροφορικής και χρησιμοποιώντας εργαλεία Πληροφορικής σχεδίασαν logo και σχεδιάκια που ως νόημα έχουν την απόρριψη από τους μαθητές και μαθήτριες του 5ου Γυμνασίου Μυτιλήνης, του φαινομένου της θυματοποίησης στο σχολείο και του ηλεκτρονικού εκφοβισμού .
Τα σχέδια των μαθητών/τριων του 5ου Γυμνασίου, χρησιμοποιήθηκαν για εξώφυλλα τετραδίων με μοναδικό σκοπό να δώσουν αφορμή για συζήτηση και προβληματισμό για το τέλος της βίας στα σχολεία αλλά και του ηλεκτρονικού εκφοβισμού.
Σε επόμενη φάση και σε συνέχεια της προσπάθειας των καθηγητών του σχολείου , για ενημέρωση και ευαισθητοποίηση των μαθητών , θα υπάρξουν διαδραστικά παιχνίδια, ταινίες, θεατρικά, από το σχολείο, προκειμένου να καταστούν σαφή στα παιδιά οι κίνδυνοι που απορρέουν από την κακή χρήση του διαδικτύου, αλλά και της παραγκώνισης του φαινομένου της θυματοποίησης και του σχολικού εκφοβισμού
The post Το 5ο Γυμνάσιο Μυτιλήνης λέει όχι στην θυματοποίηση και ναι στην ασφαλή χρήση του Διαδικτύου appeared first on ΕΡΤ Αιγαίου.
Κάνε like στη σελίδα μας στο Facebook
Ακολούθησε μας στο Twitter
Κάνε εγγραφή στο κανάλι μας στο Youtube
Γίνε μέλος στο κανάλι μας στο Viber
– Αναφέρεται ως πηγή το ertnews.gr στο σημείο όπου γίνεται η αναφορά.
– Στο τέλος του άρθρου ως Πηγή
– Σε ένα από τα δύο σημεία να υπάρχει ενεργός σύνδεσμος