Χίος: Πήρε μπροστά το εργοτάξιο στο φράγμα Κόρης Γεφύρι- Επίσκεψη Ν. Μηταράκη και Γ. Γεωργαντά

Το Φράγμα “Κόρης Γεφύρι” στη Χίο επισκέφθηκαν ο υπουργός Μετανάστευσης και Ασύλου, Νότης Μηταράκης και ο υπουργός Αγροτικής Ανάπτυξης και Τροφίμων, Γιώργος Γεωργαντάς, προκειμένου να διαπιστώσουν ιδίοις όμμασι και να ενημερωθούν για την επανέναρξη των εργασιών.“Μέσα σε τρία χρόνια ξαναπήρε “μπρος” το εργοτάξιο και το έργο θα ολοκληρωθεί το 2023», σημείωσε ο Ν. Μηταράκης, ενώ ο Γ. Γεωργαντάς τόνισε πως πρόκειται «ουσιαστικά για το πρώτο από αυτά τα λιμνάζοντα έργα, το οποίο καταφέραμε και επανεκκινήσαμε μέσα από τις θεσμοθετημένες διαδικασίες».
Να θυμίσουμε ότι στα μέσα Μαΐου υπεγράφη από το Υπουργείο Ανάπτυξης και Επενδύσεων η αναγκαία χρηματοδότηση για την ολοκλήρωση του έργου (που η πρώτη σύμβαση έργου υπογράφηκε το 2004) και ακολούθως δόθηκε η εντολή από το Υπουργείο Αγροτικής Ανάπτυξης και Τροφίμων στον εργολάβο, για την άμεση επανεκκίνηση του.
Η επίσκεψη στην περιοχή των δύο υπουργών έγινε παρουσία του περιφερειάρχη Βορείου Αιγαίου, Κώστα Μουτζούρη, του δημάρχου Χίου, Σταμάτη Κάρμαντζη, του γενικού γραμματέα Ενωσιακών Πόρων και Υποδομών του Υπουργείου Αγροτικής Ανάπτυξης και Τροφίμων, Δημήτρη Παπαγιαννίδη και άλλων εκπροσώπων της Τοπικής Αυτοδιοίκησης.

Χίος: Πήρε μπροστά το εργοτάξιο στο φράγμα Κόρης Γεφύρι- Επίσκεψη Ν. Μηταράκη και Γ. Γεωργαντά
Στις δηλώσεις του, μετά το πέρας της επίσκεψης, ο Υπουργός Μετανάστευσης και Ασύλου, Νότης Μηταράκης είπε: “Δεσμευθήκαμε ως Κυβέρνηση αυτήν την τετραετία να ολοκληρώσουμε επιτέλους τα μεγάλα έργα της Χίου. Αυτά τα έργα που συζητάμε εδώ και μία γενιά και κάθε φορά κάτι συνέβαινε και δεν προχωρούσαν, όπως το αεροδρόμιο, το Δικαστικό Μέγαρο, το νέο τελωνείο στο λιμάνι και το “Κόρης Γεφύρι”.

Χίος: Πήρε μπροστά το εργοτάξιο στο φράγμα Κόρης Γεφύρι- Επίσκεψη Ν. Μηταράκη και Γ. Γεωργαντά
“Ένα έργο – συνέχισε ο κ. Μηταράκης – που πολύ πίστεψαν, ότι δε θα ξαναπάρει “μπρος”. Πολλοί υποστήριξαν προ ετών, λανθασμένα, ότι δεν επισκευάζεται. Αυτή η κυβέρνηση κατάφερε να κάνει αυτά που ο ΣΥΡΙΖΑ δε μπόρεσε, από το 2015 μέχρι και το 2019, μία χαμένη πενταετία για το νησί μας. Μέσα σε τρία χρόνια έγινε η μελέτη, βρέθηκαν οι επιδιορθώσεις που πρέπει να γίνουν, βρέθηκε η επιπλέον χρηματοδότηση, έγινε η νέα σύμβαση, ξαναπήρε “μπρος” το εργοτάξιο και το έργο θα ολοκληρωθεί το 2023.

Θέλω να ευχαριστήσω τον Γιώργο Γεωργαντά, έναν φίλο της Χίου θα πω, ο οποίος από την πρώτη στιγμή που ανέλαβε στο Υπουργείο Αγροτικής Ανάπτυξης συνέχισε όλες τις ενέργειες που είχαν γίνει για το «Κόρης Γεφύρι» και τώρα αυτό το έργο μπορεί να γίνει πραγματικότητα. Αυτή η τετραετία δείχνει μία διαφορετική Χίο, με τα έργα υποδομής να προχωράνε, με το νησιωτικό ΦΠΑ να έχει πλέον εξασφαλιστεί για τη Χίο μας, με το μεταναστευτικό να έχει αντιμετωπιστεί. Βλέπουμε παρά τις κρίσεις με αισιοδοξία τα επόμενα χρόνια”.

Χίος: Πήρε μπροστά το εργοτάξιο στο φράγμα Κόρης Γεφύρι- Επίσκεψη Ν. Μηταράκη και Γ. Γεωργαντά

Ο Υπουργός Αγροτικής Ανάπτυξης και Τροφίμων, τόνισε με τη σειρά του ότι αποτελεί προτεραιότητα του ΥπΑΑΤ η ολοκλήρωση και λειτουργική αξιοποίηση αρδευτικών έργων που μέχρι τώρα, για διάφορους λόγους λίμναζαν.
“Χαίρομαι πάρα πολύ – τόνισε – που βρίσκομαι στη Χίο και ουσιαστικά είναι το πρώτο από αυτά τα λιμνάζοντα έργα , το οποίο καταφέραμε και επανεκκινήσαμε μέσα από τις θεσμοθετημένες διαδικασίες που προβλέπονται, μέσα από τις επιστημονικές κρίσεις, οι οποίες λήφθηκαν υπ’ όψιν, για τη δημιουργία ενός ασφαλούς και παραγωγικού έργου το οποίο θα βοηθήσει πάρα πολύ τον πρωτογενή τομέα”.
Ο κ. Γεωργαντάς σημείωσε τη συμβολή των κυρίων Μηταράκη και Τσακίρη στην επανεκκίνηση του έργου. Όπως είπε: “εντός του 2023, θα παραδοθεί ένα πολύ ασφαλές και πολύ χρήσιμο έργο για τη Χίο”.

Όλες οι Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο,  στο ertnews.gr
Διάβασε όλες τις ειδήσεις μας στο Google
Κάνε like στη σελίδα μας στο Facebook
Ακολούθησε μας στο Twitter
Κάνε εγγραφή στο κανάλι μας στο Youtube
Προσοχή! Επιτρέπεται η αναδημοσίευση των πληροφοριών του παραπάνω άρθρου (όχι αυτολεξεί) ή μέρους αυτών μόνο αν:
– Αναφέρεται ως πηγή το ertnews.gr στο σημείο όπου γίνεται η αναφορά.
– Στο τέλος του άρθρου ως Πηγή
– Σε ένα από τα δύο σημεία να υπάρχει ενεργός σύνδεσμος