Ψήφισμα συμπαράστασης στους μαθητές του Εσπερινού Λυκείου Χανίων από την ΕΛΜΕ Λήμνου και Αγίου Ευστρατίου:
“Τέσσερις από τους έξι μαθητές του Εσπερινού Λυκείου Χανίων έχασαν το δικαίωμα να δώσουν Πανελλήνιες Εξετάσεις καθώς, η εργοδοσία δεν τους επέτρεψε ούτε καν να αλλάξουν βάρδια, όπως και οι ίδιοι είχαν ζητήσει, ώστε να μπορούν να συμμετέχουν στις Πανελλήνιες εξετάσεις. Μάλιστα η διευθύντρια του σχολείο που ενημέρωσε για το απαράδεκτο αυτό γεγονός ανέφερε ότι είχε προτείνει να επικοινωνήσει το σχολείο με τους εργοδότες, αλλά οι μαθητές αρνήθηκαν κάτι τέτοιο, «φοβούμενοι μη χάσουν τη δουλειά τους ή τα αρνητικά σχόλια από τους συναδέλφους τους».
Η ανάλγητη στάση των εργοδοτών, διευκολύνεται και από το γεγονός ότι δεν υπάρχει κανένα θεσμικό πλαίσιο, που να υποστηρίζει το δικαίωμα αυτό για τους εργαζόμενους μαθητές, παρόλο που τα σωματεία των εκπαιδευτικών έχουν διεκδικήσει να υπάρξει μια νομική κατοχύρωση για τους μαθητές από όλες τις κυβερνήσεις, χωρίς να έχει υπάρξει καμία θετική ανταπόκριση.
Στα προβλήματα αυτά που αντιμετωπίζουν οι μαθητές των Εσπερινών σχολείων που είναι εργαζόμενοι μαθητές που συχνά αντιμετωπίζουν μεγάλα οικονομικά προβλήματα, προστίθενται οι συνέπειες της αντιεκπαιδευτικής πολιτικής της κυβέρνησης που βάζει εμπόδια στις εγγραφές των μαθητών (χαρτιά Εργάνης), που κλείνει ή συγχωνεύει τμήματα.
Τα σωματεία, οι μαζικοί φορείς δεν πρέπει να επιτρέψουν οι μαθητές αυτοί να χάσουν το δικαίωμα να κυνηγήσουν τα όνειρα τους. Άμεσα πρέπει να γίνει παρέμβαση από την πολιτεία, και οι μαθητές αυτοί να έχουν το δικαίωμα συμμετοχής στις πανελλήνιες εξετάσεις του Σεπτεμβρίου, που προβλέπονται για μαθητές που είχαν σοβαρό κώλυμα για να δώσουν Πανελλήνιες.”
The post Ψήφισμα συμπαράστασης στους μαθητές του Εσπερινού Λυκείου Χανίων από την ΕΛΜΕ Λήμνου appeared first on ΕΡΤ Αιγαίου.
Κάνε like στη σελίδα μας στο Facebook
Ακολούθησε μας στο Twitter
Κάνε εγγραφή στο κανάλι μας στο Youtube
Γίνε μέλος στο κανάλι μας στο Viber
– Αναφέρεται ως πηγή το ertnews.gr στο σημείο όπου γίνεται η αναφορά.
– Στο τέλος του άρθρου ως Πηγή
– Σε ένα από τα δύο σημεία να υπάρχει ενεργός σύνδεσμος