Επισκέψεις μαθητών και προσφυγόπουλων στο Λαογραφικό Μουσείο Αγιάσου

Επισκέψεις μαθητών και προσφυγόπουλων στο Λαογραφικό Μουσείο Αγιάσου

Με αμείωτη ένταση συνεχίζονται καθ’ όλη τη διάρκεια του φθινοπώρου οι επισκέψεις στο Λαογραφικό Μουσείο του Αναγνωστηρίου Αγιάσου εκατοντάδων μαθητών των σχολείων πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης του νησιού μας, αλλά και προσφυγόπουλων από τα κέντρα υποδοχής τους.

Επισκέψεις μαθητών και προσφυγόπουλων στο Λαογραφικό Μουσείο Αγιάσου

“Τα παιδιά μας ανακαλύπτουν τους λαογραφικούς θησαυρούς που φιλοξενούνται στο Μουσείο και μαθαίνουν το ιστορικό παρελθόν του τόπου μας, τις πολιτιστικές του παραδόσεις, τα παλιά επαγγέλματα, τις παραδοσιακές φορεσιές, την ντόπια κεραμική τέχνη και άλλα ενδιαφέροντα πράγματα, που σφυρηλατούν την ιστορική μας συνέχεια ως λαού και ως έθνους. Αλλά και τα προσφυγόπουλα έχουν την ευκαιρία να γνωρίσουν στοιχεία της ιστορίας  και του πολιτισμού μας, να κάνουν συγκρίσεις και να διαπιστώσουν κοινά πολιτισμικά στοιχεία” τονίζει το Αναγνωστήριο Αγιάσου.

Επισκέψεις μαθητών και προσφυγόπουλων στο Λαογραφικό Μουσείο Αγιάσου

Αναλυτικότερα οι επισκέψεις που δέχθηκε τον τελευταίο μήνα ήταν οι εξής:

19/10/2019: Η ΣΥΝΥΠΑΡΞΗ με 40 ασυνόδευτους πρόσφυγες – μετανάστες από τις Α΄ και Β΄ πτέρυγες της Μόριας.

30/10/2019: Το 5ο Δημοτικό Σχολείο Μυτιλήνης με 150 μαθητές.

20/11/2019: Το Δημοτικό Σχολείο Παμφίλων με 100 μαθητές, το 2ο ΓΕΛ Μυτιλήνης με 20 μαθητές και το 4ο Γυμνάσιο Μυτιλήνης με 30 μαθητές.

22/11/2019: Η ΣΥΝΥΠΑΡΞΗ Με 40 ανήλικους ασυνόδευτους πρόσφυγες.

The post Επισκέψεις μαθητών και προσφυγόπουλων στο Λαογραφικό Μουσείο Αγιάσου appeared first on ΕΡΤ Αιγαίου.

Όλες οι Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο,  στο ertnews.gr
Διάβασε όλες τις ειδήσεις μας στο Google
Κάνε like στη σελίδα μας στο Facebook
Ακολούθησε μας στο Twitter
Κάνε εγγραφή στο κανάλι μας στο Youtube
Γίνε μέλος στο κανάλι μας στο Viber

Προσοχή! Επιτρέπεται η αναδημοσίευση των πληροφοριών του παραπάνω άρθρου (όχι αυτολεξεί) ή μέρους αυτών μόνο αν:
– Αναφέρεται ως πηγή το ertnews.gr στο σημείο όπου γίνεται η αναφορά.
– Στο τέλος του άρθρου ως Πηγή
– Σε ένα από τα δύο σημεία να υπάρχει ενεργός σύνδεσμος