Βόλος: Όταν η απάντηση υπηρεσίας έρχεται ένα χρόνο μετά την καταγγελία πολίτη

Πολίτης προχώρησε σε καταγγελία, όταν κατάστημα εστίασης στο Πήλιο, χρέωσε 1,20€ την κάθε φέτα ψωμιού μετρώντας τον αριθμό των πελατών, με αποτέλεσμα η χρέωση του ψωμιού να είναι εξωφρενική. Η καταγγελία έγινε στις 20 Αυγούστου του 2021 και ο έλεγχος της αρμόδιας υπηρεσίας έγινε στις 20 Ιουλίου του 2022, ενώ η απάντηση της υπηρεσίας έφτασε στον πολίτη την 1η Αυγούστου 2022.

Ανεξάρτητα από το αποτέλεσμα του ελέγχου του Τμήματος Εμπορίου, σχεδόν ένα χρόνο μετά την καταγγελία- προκύπτει ένα τεράστιο θέμα αφερεγγυότητας και απαξίωσης του δημόσιου φορέα και της όποιας προστασίας παρέχεται μέσω των δημόσιων υπηρεσιών και νομικών εργαλείων που έχουν θεσμοθετηθεί από την Πολιτεία, η οποία με δικές της αποφάσεις δεν τηρεί (υποστελέχωση υπηρεσιών, δραματικός περιορισμός των εκτός έδρας, κ.α).

Η καθυστερημένη απάντηση ενός χρόνου αναφέρει ότι:

Βόλος: Όταν η απάντηση υπηρεσίας έρχεται ένα χρόνο μετά την καταγγελία πολίτη

Όλες οι Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο,  στο ertnews.gr
Διάβασε όλες τις ειδήσεις μας στο Google
Κάνε like στη σελίδα μας στο Facebook
Ακολούθησε μας στο Twitter
Κάνε εγγραφή στο κανάλι μας στο Youtube
Προσοχή! Επιτρέπεται η αναδημοσίευση των πληροφοριών του παραπάνω άρθρου (όχι αυτολεξεί) ή μέρους αυτών μόνο αν:
– Αναφέρεται ως πηγή το ertnews.gr στο σημείο όπου γίνεται η αναφορά.
– Στο τέλος του άρθρου ως Πηγή
– Σε ένα από τα δύο σημεία να υπάρχει ενεργός σύνδεσμος