Βόλος: Δράσεις Τουριστικής Προβολής της αρμόδιας Αντιδημαρχίας

 Τρεις δράσεις προβολής, που δρομολογούνται ή βρίσκονται σε εξέλιξη και οι οποίες στοχεύουν στην τουριστική προβολή και εξωστρέφεια του προορισμού στην Ελλάδα και το εξωτερικό, ανακοίνωσε ο Αντιδήμαρχος Τοπικής Οικονομικής Ανάπτυξης και Τουρισμού του Δήμου Βόλου, Αναστάσιος Μπατζιάκας.

Η πρώτη δράση αφορά έντυπες καταχωρήσεις σε τουριστικά περιοδικά ευρείας κυκλοφορίας κοινού. Ειδικότερα διαφημιστική καταχώριση συνδυασμένη με παρουσίαση του Βόλου και του Πηλίου προβάλλεται σε περιοδικό τουριστικής ύλης που κυκλοφορεί στο Ελληνικό κοινό αλλά και καταχώριση στο επίσημο περιοδικό του Διεθνή Αερολιμένα Αθηνών «Ελ. Βενιζέλος» που θα κυκλοφορεί από τώρα και έως τον Σεπτέμβριο. Η στόχευση της πρώτης έκδοσης αφορά το κοινό της Ελλάδας που παραδοσιακά αποτελεί το μεγαλύτερο ποσοστό των επισκεπτών στην περιοχή, ενώ στην δεύτερη περίπτωση στόχος είναι το επιβατικό κοινό του αεροδρομίου και άρα οι ξένοι επιβάτες των πτήσεων που προσεγγίζουν την Ελλάδα ως βασική και κύρια πύλη εισόδου τουριστών στην χώρα.

Η δεύτερη δράση, που δρομολογείται άμεσα με τις απαραίτητες ενέργειες να ολοκληρώνονται την επόμενη εβδομάδα, αφορά στην επικοινωνία της νέας αεροπορικής σύνδεσης Βόλου Ηρακλείου Βόλου. Σκοπός είναι η ανάδειξη της δυνατότητας ταξιδιού επιβατών μεταξύ Αερολιμένα Βόλου και Ηρακλείου με σύνθημα «ο Βόλος και η Κρήτη πιο κοντά από ποτέ…Πετώντας». Οι προτεινόμενες ενέργειες αφορούν προβολή σε τοπικό τύπο με Παγκρήτια κάλυψη, την φιλοξενία αφιερωμάτων σε τηλεοπτικά μέσα της Κρήτης αλλά και η ψηφιακή προβολή του προορισμού σε ηλεκτρονικά μέσα. Η υλοποίηση των δράσεων προγραμματίζεται να διαρκέσει όλη την καλοκαιρινή περίοδο έως και την αρχή του φθινοπώρου και γίνεται με αφορμή την νέα, πολλά υποσχόμενη αεροπορική σύνδεση των περιοχών της Θεσσαλίας με την Κρήτη, όπου με την έγκαιρη γνωστοποίηση και ενημέρωση του ταξιδιωτικού κοινού της Κρήτης αναμένεται να υπάρξει όφελος για την περιοχή του Βόλου και Πηλίου με σκοπό το άνοιγμα μιας νέας και πολύ ενδιαφέρουσας εσωτερικής αγοράς.

Τέλος σε εξέλιξη βρίσκεται η ψηφιακή καμπάνια του προορισμού που θα υλοποιείται έως και τέλος Ιουλίου και αφορά την σταθερή και προγραμματισμένη δημοσίευση βίντεο και φωτογραφιών του τόπου με κεντρικό σύνθημα για αυτό το καλοκαίρι «Βόλος και Πήλιο, ο δικός σου Παράδεισος». Ήδη την πρώτη εβδομάδα το αρχικό βίντεο της καμπάνιας έχει προσεγγίσει 200 χιλιάδες νέους λογαριασμούς.

Προσοχή! Επιτρέπεται η αναδημοσίευση του παραπάνω άρθρου ή μέρους του μόνο αν αναφέρεται ως πηγή το ertnews.gr με ενεργό σύνδεσμο στην εν λόγω καταχώρηση.

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ