Μικρός είναι ο αριθμός των χρηστών του δικτύου της άρδευσης που έσπευσαν να επικαιροποιήσουν τα στοιχεία τους στη ΔΕΥΑΜΒ, έπειτα από πρόσκληση της επιχείρησης πέρυσι. Αυτό αναφέρεται σε ανακοίνωση της εταιρείας η οποία τονίζει ότι προχώρησε στην έκδοση λογαριασμών που αφορούν στην άρδευση για την περίοδο του 2015 με τα στοιχεία όπως είχαν παραδοθεί από τις πρώην Κοινότητες & Δήμους προ Καλλικράτη.
Όπως διευκρινίζει, η τιμολογιακή πολιτική που εφαρμόστηκε και εγκρίθηκε από το Δ.Σ. της ΔΕΥΑΜΒ είναι η ίδια που ίσχυε στις περιοχές αυτές προσαρμοσμένη στον Κανονισμό Άρδευσης της Επιχείρησης.
Η ΔΕΥΑΜΒ ζητά τη συνδρομή των προέδρων των τοπικών Κοινοτήτων στο μοίρασμα των λογαριασμών, δεδομένου ότι σε κάποιες περιοχές δεν υπάρχουν πλήρη στοιχεία διεύθυνσης και σε κάποιες περιπτώσεις πιθανόν τα ακίνητα να έχουν αλλάξει ιδιοκτήτη.
Καταλήγοντας ζητά από τους προέδρους των τοπικών Κοινοτήτων να παροτρύνουν στους καταναλωτές να προσέλθουν στη ΔΕΥΑΜΒ ώστε να καταγραφούν τα στοιχεία των αρδευόμενων ακινήτων με πληρότητα και ακρίβεια για τη αποφυγή λαθών στο μέλλον.
Κάνε like στη σελίδα μας στο Facebook
Ακολούθησε μας στο Twitter
Κάνε εγγραφή στο κανάλι μας στο Youtube
Γίνε μέλος στο κανάλι μας στο Viber
– Αναφέρεται ως πηγή το ertnews.gr στο σημείο όπου γίνεται η αναφορά.
– Στο τέλος του άρθρου ως Πηγή
– Σε ένα από τα δύο σημεία να υπάρχει ενεργός σύνδεσμος