Το έργο της ηλεκτροκίνησης Βόλου- Λάρισας, αρχικού κόστους 67εκ.€ φαίνεται ότι ξεμπλοκάρει, αφού στις 4 Μαιου αναμένεται η υπογραφή της σύμβασης μεταξύ ΕΡΓΟΣΕ και αναδόχου εταιρείας Intrakat. Το έργο «Κατασκευή ηλεκτροκίνησης, σηματοδότησης – τηλεδιοίκησης, τηλεπικοινωνιών και συστήματος ETCS L1 στην υφιστάμενη μονή σιδηροδρομική γραμμή Λάρισα – Βόλος με αναβάθμιση της σιδηροδρομικής γραμμής στο τμήμα Σ.Σ. Λατομείου – ΒΙΠΕ – Βόλος» βρίσκεται σε εκκρεμότητα ως προς την κατοχύρωση του διαγωνισμού από τον περασμένο Ιούνιο, όταν το Διοικητικό Συμβούλιο της ΕΡΓΟΣΕ αποφάσισε την κατακύρωση στην INTRAKAT που είχε ανακηρυχθεί μειοδότης, μετά από έκπτωση 37,19% και με συνολική προσφορά 42.391.239,69€.
Το έργο της ηλεκτροκίνησης θα αναβαθμίσει τις σιδηροδρομικές μετακινήσεις μεταξύ των δυο θεσσαλικών πόλεων, αλλά ουσιαστικά θα δώσει νέα ώθηση στις μετακίνησεις και προς Θεσσαλονίκη. Η διαδρομή ανάμεσα στον Βόλο και την Λάρισα, μαζί με τις ενδιάμεσες στάσεις θα ελαχιστοποιηθεί, ενώ παράλληλα θα λειτουργήσει και η προαστιακή σύνδεση μεταξύ Βόλου και Θεσσαλονίκης με συνολικό χρόνο διαδρομής μόλις 1 ώρα και 40 λεπτά.
Κάνε like στη σελίδα μας στο Facebook
Ακολούθησε μας στο Twitter
Κάνε εγγραφή στο κανάλι μας στο Youtube
Γίνε μέλος στο κανάλι μας στο Viber
– Αναφέρεται ως πηγή το ertnews.gr στο σημείο όπου γίνεται η αναφορά.
– Στο τέλος του άρθρου ως Πηγή
– Σε ένα από τα δύο σημεία να υπάρχει ενεργός σύνδεσμος