Με την τελευταία διεθνή πτήση προς το Λονδίνο που αναχώρησε την Παρασκευή 1 Νοεμβρίου, ολοκληρώθηκε και επισήμως η φετινή τουριστική περίοδος στη Σκιάθο, καταγράφοντας θετικό πρόσημο. Σύμφωνα με τα στοιχεία του αεροδρομίου, σημειώθηκε αύξηση 7% στον αριθμό των πτήσεων και 6% στους επιβάτες σε σχέση με το 2024, γεγονός που επιβεβαιώνει τη διαρκή ενίσχυση της ζήτησης για τον νησιωτικό προορισμό.
Η δημοτική αρχή Σκιάθου για την τρέχουσα χρονιά ένα διαθέσει για την εφαρμογή του ολοκληρωμένου προγράμματος τουριστικής προβολής 2025, συνολικού προϋπολογισμού 500.000 ευρώ. Κεντρικός στόχος η διεύρυνση της τουριστικής περιόδου και το άνοιγμα σε νέες αγορές, μέσα από συν-διαφημιστικές δράσεις με διεθνείς τουριστικούς οργανισμούς και στοχευμένες καμπάνιες σε μέσα μαζικής μεταφοράς στο εξωτερικό.
Συνεργασίες και δράσεις στο εξωτερικό
Ο Δήμος Σκιάθου συνεργάζεται με κορυφαίες ταξιδιωτικές εταιρείες και αεροπορικούς ομίλους, όπως οι Jet2 Holidays, EasyJet, Olympic Holidays, Transavia, Springer Reisen, Apollo Der Touristic, Sunweb, Aerotravel, TUI και Discover Airlines, επενδύοντας σημαντικά κονδύλια για την ενίσχυση της αναγνωρισιμότητας του προορισμού στις κύριες ευρωπαϊκές αγορές.
Παράλληλα, έχουν προγραμματιστεί παρουσιάσεις του προορισμού στο Μιλάνο (13 Νοεμβρίου) και στη Ρώμη (14 Νοεμβρίου), σε συνεργασία με το Γραφείο ΕΟΤ Ιταλίας, με στόχο τη διασύνδεση με την ιταλική τουριστική αγορά.

Προβολή σε μέσα μεταφοράς και διεθνή σημεία ενδιαφέροντος
Η καμπάνια προβολής επεκτείνεται στα μέσα μαζικής μεταφοράς μεγάλων ευρωπαϊκών πόλεων —με εμφανίσεις στο μετρό του Λονδίνου, του Παρισιού, της Στοκχόλμης, στο τραμ της Βιέννης και της Ζυρίχης— ενώ για το δεύτερο δεκαπενθήμερο του Νοεμβρίου προγραμματίζεται δράση προβολής στη φημισμένη Times Square της Νέας Υόρκης.
Η Σκιάθος θα προβάλλεται επίσης στον στόλο της Sea Jets —26 ταχύπλοα και 3 συμβατικά πλοία που συνδέουν 50 νησιά του Αιγαίου— μέσω βίντεο και έντυπου υλικού στο περιοδικό SEA JETS Magazine.
Ενίσχυση της παρουσίας στα μέσα και στα social media
Το πρόγραμμα περιλαμβάνει αφιερώματα στον έντυπο και ψηφιακό Τύπο (Wanderlust, Travel Daily News, Boats & Yachting, Incredible Magazine της Fraport κ.ά.), καθώς και συνεχή υποστήριξη της ψηφιακής παρουσίας του Δήμου μέσω των λογαριασμών Skiathos Experience στα κοινωνικά δίκτυα.
Ιδιαίτερη βαρύτητα δίνεται και στις συνέργειες με επιχειρήσεις του νησιού για τη φιλοξενία δημοσιογράφων και παραγωγή αφιερωμάτων χωρίς επιβάρυνση για τον Δήμο.
Στρατηγικός στόχος η βιώσιμη τουριστική ανάπτυξη
Η οικονομία της Σκιάθου στηρίζεται κατεξοχήν στον τουρισμό, και σύμφωνα με τη δημοτική αρχή, προτεραιότητα αποτελεί η βιώσιμη ανάπτυξη, μέσα από στοχευμένες ενέργειες που αναδεικνύουν τα ιδιαίτερα χαρακτηριστικά του νησιού και προστατεύουν τους φυσικούς και πολιτιστικούς πόρους του.
Για το 2026, ο σχεδιασμός περιλαμβάνει το άνοιγμα νέων αγορών, με πτήσεις από το Εδιμβούργο και το Μόναχο, ενώ εξετάζεται και η προσθήκη δεύτερης πόλης από τη Γαλλία, ενισχύοντας τη διεθνή παρουσία του νησιού και την επέκταση της τουριστικής περιόδου.
Κάνε like στη σελίδα μας στο Facebook
Ακολούθησε μας στο Twitter
Κάνε εγγραφή στο κανάλι μας στο Youtube
Γίνε μέλος στο κανάλι μας στο Viber
– Αναφέρεται ως πηγή το ertnews.gr στο σημείο όπου γίνεται η αναφορά.
– Στο τέλος του άρθρου ως Πηγή
– Σε ένα από τα δύο σημεία να υπάρχει ενεργός σύνδεσμος