Σ. Αναγνώστου: Καλύτερα να γίνει ο ναύσταθμος στον Αλμυρό

Έως τον Σεπτέμβριο του 2021 αναμένεται να ξεκαθαρίσει αν τελικά θα κατασκευαστεί ο ναύσταθμος του Πολεμικού Ναυτικού στην τρίτη προβλήτα του λιμανιού του Βόλου ή στο θαλάσσιο μέτωπο του Αλμυρού. Οι δύο προτάσεις έχουν κατατεθεί ήδη στο Γενικό Επιτελείο Εθνικής Άμυνας (ΓΕΕΘΑ) και αναμένονται οι τελικές στρατιωτικές αλλά και πολιτικές αποφάσεις, ανέφερε μιλώντας στην ΕΡΤ Βόλου ο διευθύνων σύμβουλος του Οργανισμού Λιμένος Βόλου Σωκράτης Αναγνώστου. Ο ίδιος θα προτιμούσε ο ναύσταθμος να κατασκευαστεί στον Αλμυρό για να υπάρχει και προοπτική ανάπτυξης του λιμανιού που δε θα στερηθεί τον τρίτο προβλήτα.

Όπως ανέφερε ο κ. Αναγνώστου, ο σχεδιασμός του ΤΑΙΠΕΔ ήταν να βγει το λιμάνι προς πώληση αρχές Απριλίου 2021 αλλά λόγω του πολεμικού ναυτικού που εξετάζει την ίδρυση ενός ναυστάθμου, αυτό καθυστέρησε. «Αυτή τη στιγμή εξετάζεται αν θα γίνει στην 3η προβλήτα ο ναύσταθμος, και ενώ έχουμε χρήματα για τη μελέτη ανακατασκευής της 3ης προβλήτας, περιμένουμε το τι θα πράξει Π.Ν. Ξέρω ότι το ΓΕΝ έχει δώσει προτάσεις και για το Βόλο και για τον Αλμυρό προς το ΓΕΕΘΑ Εκτιμώ ότι θα ξεκαθαρίσει το τοπίο μέσα στο Σεπτέμβριο».

Ο κ. Αναγνώστου επισήμανε ότι το καλύτερο θα ήταν ο ναύσταθμος να γίνει στον Αλμυρό. «Αν γίνει στον τρίτο προβλήτα αυτό θα είναι δυσμενής εξέλιξη για το λιμάνι καθώς δεν θα υπάρχει προοπτική ανάπτυξης. Ενώ αν πάει στον Αλμυρό θα έχουμε και το ναύσταθμο και την προοπτική ανάπτυξης του λιμανιού». Ο κ. Αναγνώστου ανέφερε ότι δεν έχει γνώση των δύο προτάσεων που κατέθεσε το Πολεμικό Ναυτικό στο ΓΕΕΘΑ, και πόσο θα κοστίσει να γίνει ο ναύσταθμος στον Αλμυρό, ένα σημαντικό κριτήριο για την κατασκευή του εκτός το λιμανιού του Βόλου.

Νέο κτίριο υποδοχής τουριστών κρουαζιέρας

Προκαταρκτικά σχέδια για την κατασκευή ενός κτιρίου 1000 τετραγωνικών μέτρων σύμφωνα με τις τελευταίες προδιαγραφές  και κανονισμούς για την υποδοχή επιβατών κρουαζιερόπλοιων, εκπόνησε ο Οργανισμός Λιμένος Βόλου και αναζητά χρηματοδότηση ύψους 1,5-2 εκ. ευρώ για να το κατασκευάσει στη δεύτερη προβλήτα. Όπως ανέφερε ο κ. Αναγνώστου, ο ΟΛΒ απευθυνθήκεστο αρμόδιο υπουργείο και περιμένει να το χρηματοδοτήσει. «Η αλήθεια είναι ότι η κίνηση των κρουαζιεροπλοίων τώρα δεν είναι μεγάλη. Και στο παρελθόν οι περισσότερες αφίξεις που είχαμε ήταν μεταξύ 60 και 70 τη σεζόν. Φέτος μας δήλωσαν ότι θα έλθουν 42, αλλά έχουμε ακυρώσεις και αν φθάσουμε τις 30 αφίξεις θα είναι καλά. Όμως τα κρουαζιερόπλοια κατασκευάζονται όλο και μεγαλύτερα και οι ανάγκες υποδοχής έχουν αλλάξει όπως και οι κανονισμοί και έτσι χρειαζόμαστε ένα νέο κτίριο» τόνισε.

Όλες οι Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο,  στο ertnews.gr
Διάβασε όλες τις ειδήσεις μας στο Google
Κάνε like στη σελίδα μας στο Facebook
Ακολούθησε μας στο Twitter
Κάνε εγγραφή στο κανάλι μας στο Youtube
Προσοχή! Επιτρέπεται η αναδημοσίευση των πληροφοριών του παραπάνω άρθρου (όχι αυτολεξεί) ή μέρους αυτών μόνο αν:
– Αναφέρεται ως πηγή το ertnews.gr στο σημείο όπου γίνεται η αναφορά.
– Στο τέλος του άρθρου ως Πηγή
– Σε ένα από τα δύο σημεία να υπάρχει ενεργός σύνδεσμος